تحلیل وضعیت بیت کوین در روزهای آینده

بیت کوین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بازار رمزارزها و قیمت بیت کوین از اواسط هفته پیش در نوسان بود و ریزش زیادی را تجربه کرد. به همین دلیل معامله گران برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها مردد بودند.

اما معامله گران باید با توجه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و دیگر رمزارزها به خرید و فروش آن بپردازند.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین اخبار و اطلاعات با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال همچنان معامله گران به خرید بیت کوین می‌پردازند. طی 24 ساعت گذشته بیت کوین یک رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد و با وجود خوش بینی‌ها و خرید بیشتر این رمزارز اما نتوانست مرزهای بالای قیمتی را حفظ کند.

طبق آخرین اطلاعات، قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته یک حرکت برگشتی به سمت محدوده 26 هزار دلاری داشت که به دلیل واگرایی مثبت روی آر اس آی در تایم یک ساعته مشاهده شده بود. با اینکه در مقطع محدودی بیت کوین توانست محدوده 26 هزار دلاری را به دست آورد اما در این محدوده تاب نیاورد. و مجددا به کانال 25 هزار دلاری برگشت و در محدوده 25 هزار و 600 دلاری قرار گرفت.

محدوده مقاومتی و حمایتی مهم برای بیت کوین کدام است؟

براساس اطلاعات در دسترس، هم اکنون حمایت کف کانال در محدوده 25 هزار و 540 دلاری تا 25 هزار و 460 دلاری قرار دارد. در صورتی که با شروع هفته جدید حجم معاملات بیت کوین بالا برود و واکنش مثبت به سطوح حمایتی مذکور وجود داشته باشد، احتمال رشد بیت کوین تا محدوده 27 هزار دلاری دور از انتظار نیست. حتی برخی تحلیلگران بر این باورند که در صورت تاب اوری بیت کوین در این محدوده‌های حمایتی احتمالا نرخ رمزارز مذکور تا مرز 28 هزار دلاری پیش خواهد رفت. اما در صورتی که قیمت بیت کوین نتواند این مرزهای حمایتی را حفظ کند، احتمالا تا کانال 24 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد. به نظر تحلیلگران، در صورت از دست رفتن محدوده‌های مذکور، عقب نشینی تا مرز 24 هزار و 600 دلاری خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

نرخ تسلط یا دامیننس بیت کوین برخلاف شرایط موجود در حال صعود است و به سمت مقاومت 50 درصد حرکت می‌کند. رشد نرخ دامیننس بیت کوین نشان از افزایش خوش بینی‌ها نسبت به این رمزارز است.

خرید بیت کوین از درگاه امن اکسکوینو

در صورتی که شرایط کنونی را برای خرید بیت کوین مناسب می‌دانید و مایل به داشتن و ذخیره این رمزارز هستید بهتر است به یک وبسایت معاملاتی مناسب رمزارزها مراجعه داشته باشید. اکسکوینو یک سایت ایرانی است که انواع خدمات رمزارزی را در اختیار معامله گران قرار داده و امکان انجام خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را در بستری امن فراهم کرده است.

اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال، بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، حفظ ارزش دارایی آن‌ها، بومی سازی فناوری‌های رمزارز و بلاکچین و رفع کردن نیاز کسب و کارهای داخلی ضمن حفظ امنیت و محرمانگی شکل گرفت. اکسکوینو تلاش می‌کند تا انواع خدمات را بروزرسانی شده را به کاربران خود ارائه دهد و در این خصوص پیشگام باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز