قیمت روز بیت کوین 29 خرداد 1402/ بالاخره رمزارز معروف اندکی جان گرفت

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز اندکی در کانال 26 هزار دلاری پیشروی کرد. هم اکنون نرخ بیت کوین با رشد 0.11 درصدی طی 24 ساعت گذشته در محدوده 26 هزار و 494 دلاری قرار دارد. نرخ این رمزارز نسبت به یک ماه پیش 348 دلار کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی دو هفته اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد و کم کم از کانال 30 هزار دلاری دور شد. اما اکنون نشانه‌هایی دال بر بهبود قیمت این رمزارز وجود دارد. این ارز دیجیتال طی 48 ساعت گذشته کانال 26 هزار دلاری را از دست نداده و همچنان در تلاش برای عبور از این محدوده قیمتی است. گذشته از این مورد، انتقال ناگهانی ذخایر غیرفعال بیت کوین روی شروع صعود دوباره این رمزارز اثر گذاشته و برخی بر این باورند که احتمالا این شرایط تداوم داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نهنگ‌های بازار بیت کوین نیز اخیرا فعالیت خود را افزایش داده و به دنبال فراهم کردن بستر برای صعود دوباره این رمزارز هستند. مجموع این موارد سبب شده تا احساسات فعالان و معامله گران نسبت به قیمت بیت کوین صعودی شود و گمانه زنی‌هایی نسبت به رشد نرخ این رمزارز به وجود بیاید. به نظر فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها، بیت کوین به دلیل عبور از محدوده قیمتی 26 هزار دلاری، مومنتوم مناسبی را به دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

در واقع به نظر می‌رسد عبور بیت کوین از سطح کلیدی 26 هزار دلاری و حفظ این کانال قیمتی توسط ارز دیجیتال مذکور بسیار اهمیت دارد و از لحاظ روانی روی معامله گران و بازیگران بازار رمزارزها اثر می‌گذارد.

چرا معامله گران ایرانی رمزارزها از خدمات سایت اوکی اکسچنج استفاده می‌کنند؟

شرایط کنونی برای برخی از افراد بهترین فرصت خرید رمزارزها است. راه‌های مختلفی برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر و دیگر رمزارزها وجود دارد که بهترین آن مراجعه به صرافی‌های معتبر آنلاین محسوب می‌شود. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های معتبر و مطمئن رمزارزی است که بالغ بر پنج سال انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

این مجموعه با داشتن به روزترین سیستم معاملات رمزارزها و 70 پشتیبان شبانه روزی خبره و باتجربه توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون نفر از معامله گران ایرانی را به خود جلب کند. براساس اطلاعات موجود در وبسایت اوکی اکسچنج، این مجموعه در هر ثانیه 12 خدمت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز