قیمت روز بیت کوین 4 تیر 1402/ نرخ رمزارز معروف اوج گرفت

بیت کوین-کاماپرس

در حالی که اغلب بازارها در نوسان قیمتی به سر می‌برند روند رشد نرخ بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 127 دلار بالا رفت و به مرز 30 هزار و 720 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 4 هزار و 287 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که نهنگ‌های بیت کوین در تلاش هستند تا سطح 31 هزار دلاری را به مرز حمایتی جدیدی تبدیل کنند. هم اکنون محدوده 31 هزار دلاری برای بیت کوین سطح مقاومتی مهمی است که تاکنون این رمزارز موفق نشده از آن عبور کند. در صورتی که بیت کوین بتواند این محدوده را نیز در هم بشکند و آن را برای مدتی حفظ کند، احتمالا خریداران زیادی به بازارش وارد خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بررسی نمودارها و اطلاعات مختلف نشان می‌دهد که بیت کوین توان عبور از کانال 31 هزار دلاری را دارد. در صورتی که این رمزارز بتواند از محدوده قیمتی مذکور عبور کند، ابتدا به سمت مرز 32 هزار و 400 دلاری حرکت خواهد کرد و بعد از فتح این محدوده، خود را برای یک بریک اوت به سوی کانال 40 هزار دلاری آماده خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اگر بیت کوین نتواند این مرزهای قیمتی را در هم بشکند، احتمال عقب نشینی دوباره آن دور از انتظار نخواهد بود. طبق پیش بینی‌های صورت گرفته حتی امکان بازگشت آن به سمت کانال 28 هزار دلاری وجود دارد.

اطلاعات مفید در اوکی اکسچنج

بحث درباره بازار رمزارزها و مطالب مرتبط با آن و انتقال اطلاعات مفید در این باره باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها بپردازند. اوکی اکسچنج طی یک هفته اخیر گفت و گویی زنده در مورد ایردراپ‌ها با ارز دیجیتال تدارک دید و بسط این گفت و گو را در اختیار کاربران خود گذاشت.

اوکی اکسچنج یک وبسایت رمزارزی است که انواع خدمات درباره ارز دیجیتال را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. افراد با ثبت نام در سایت اوکی اکسچنج و سپری کردن فرآیند احراز هویت این امکان را خواهند داشت تا به معامله انواع ارز دیجیتال در بستری امن و مطمئن بپردازند. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان درباره نحوه معامله رمزارزها در این سایت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 4 تیر 1402/ نرخ رمزارز معروف اوج گرفت

  1. maryambakhshi گفته:

    بیت کوین میتونه ارزش سرمایه رو نگه داره و بیشترش کنه و واقعا سرمایه گذاری مناسبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز