قیمت روز بیت کوین 13 تیر 1402/ ارز دیجیتال معروف کانال 31 هزار دلاری را در هم شکست

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین بالاخره کانال 31 هزار دلاری را رد کرد. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 170 دلار کم شد و به مرز 31 هزار و 5 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 352 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز خبری مبنی بر اصلاح درخواست ای تی اف شرکت بلک راک منتشر شد. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها بلک راک بعد از رفع مشکل، مجددا ثبت درخواست کرده است. به نظر برخی کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، انتشار این خبر سبب شده تا بار دیگر بیت کوین جان بگیرد و از کانال 31 هزار دلاری عبور کند. طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت مدیریت سرمایه بلک راک نام کوین بیس را به عنوان پلتفرم معاملاتی کنترل کننده در درخواست خود ثبت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش از این ریچل لین، مدیرعامل و هم بنیانگذار سین فیوچرز، در یادداشتی بیان کرده بود که همواره سرمایه گذاران زیادی جذب بیت کوین خواهند شد و این مورد با تلاش شرکت‌های بزرگ برای احیای درخواست‌های ای تی اف اسپات بیت کوین بیش از پیش رشد خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نیمی از ارزش 1.2 تریلیون دلاری بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین است. این میزان طی دو سال گذشته رشد پیدا کرده و اکنون در اوج خود قرار دارد. به نظر کارشناسان و فعالان این روند تداوم خواهد داشت و باز هم ارزش بیت کوین نسبت به دیگر رمزارزها در صنعت کریپتو رشد پیدا خواهد کرد.

درباره خدمت اوکی اکسچنج تریدر بدانید

درگاه‌های معاملاتی رمزارزها برای ساده شدن خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری خدمات متنوع و مختص خود را ارائه می‌دهند. اوکی اکسچنج نیز بخش اکسچنج تریدر را ارائه داده که پلتفرم معاملاتی شخص به شخص است که به معامله گران این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم با دیگر خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال به معامله بپردازند. لازم به ذکر است که هم اکنون معامله با قیمت ثابت در این بخش فعال است. ضمنا به منظور تکمیل سریع‌تر سفارشات و ثبت معاملات با قیمت و کلاس جهانی در این بخش، معاملات فقط با تتر انجام می‌شوند. کارمزد این بخش بسیار مناسب و پایین بوده و معامله گران زیادی از این خدمت استفاده می‌کنند. افراد با مراجعه به وبسایت اصلی اوکی اکسچنج به راحتی امکان استفاده از خدمت مذکور را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز