قیمت روز بیت کوین 15 تیر 1402/ پادشاه رمزارزها از مرز 31 هزار دلاری عبور کرد

لست سکند

رکوردشکنی بیت کوین باعث شده تا آلت کوین‌ها نیز در مدار صعودی قرار بگیرند و شرایط کل کریپتو بهبود پیدا کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 581 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 31 هزار و 78 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 805 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود نوسان قیمتی بیت کوین در ماه‌های اخیر، ولی سرمایه گذاران نهادی و بزرگ، از جمله موسسات مدیریت دارایی بلک راک و فیدلیتی، از توجه به این رمزارز دست نکشیدند و همچنان درخواست‌های خود مبنی بر راه اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین را ارائه دادند و البته در این خصوص نیز با چالش‌های زیادی مواجه شدند. در صورتی که راه اندازی این صندوق‌ها تصویب شود، بیت کوین به مرحله جدیدی از پذیرش عمومی دست پیدا خواهد کرد. در واقع با راه اندازی این صندوق‌ها، امکان دسترسی مستقیم به بیت کوین از طریق برخی از بزرگ‌ترین غول‌های بانکی و سرمایه گذاری آمریکا فراهم خواهد شد. قاعدتا این موضوع افزایش پذیرش بیت کوین را به همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها، با توجه به اقدامات در دست انجام برای این رمزارز، آینده آن درخشان خواهد بود. هنوز پذیرش شدید بیت کوین توسط جامعه اتفاق نیفتاده، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک و با توجه به شرایط حال حاضر و افزایش دامیننس بیت کوین، این ارز دیجیتال به یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های مالی در جهان تبدیل شود.

راز آسمان پایتخت

میزان کمیسیون در اوکی اکسچنج چقدر است؟

قاعدتا خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا هر رمزارز دیگری در وبسایت‌های معتبر و مطمئن هزینه دارد. این هزینه‌ها تحت عنوان کمیسیون و کارمزد از مشتریان بازار رمزارزها دریافت می‌شود. بخشی از این هزینه‌ها به شبکه رمزارزها بستگی دارد و مقداری از آن نیز متعلق به وبسایت ارائه دهنده ارزهای دیجیتال است. تفاوت مبلغ دریافتی از مشتریان بازار رمزارزها نیز به همان مقدار متعلق به وبسایت‌های ارائه دهنده ارزهای دیجیتال برمی‌گردد.

اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر است که در ازای خدمات رمزارزی مناسب کمیسیون معقولانه‌ای را از مشتریان خود دریافت می‌کند. هزینه افتتاح و نگهداری حساب، پشتیبانی شبانه روزی و بسته شدن حساب از طریق این سایت رایگان است. اما سفارش گذاران این سایت 30 درصد کمیسیون دریافت می‌کنند. همچنین میزان کمیسیون جمع کننده سفارش در این سایت نیز 36 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 15 تیر 1402/ پادشاه رمزارزها از مرز 31 هزار دلاری عبور کرد

  1. maryambakhshi گفته:

    جالبه طلا داره میاد پایین بعد ارزدیجیتال میره بالا واقعا الان سرمایه گذاری روی کدوم بهتر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز