قیمت روز بیت کوین 18 تیر 1402/ اقدام شرکت های بزرگ سرمایه ای روی بازار رمزارزها موثر است؟

بیت کوین-کاماپرس

شرایط بازار رمزارزها همواره رو به بهبود بوده و نرخ بیت کوین نیز رو به صعود است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 140 دلار بالا رفت و به مرز 30 هزار و 270 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 286 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماهیت بازار رمزارزها کاملا نوسانی است و نباید با هر خبری نسبت به تداوم رشد و صعود قابل توجه قیمت انواع ارز دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم و … امیدوار بود. اخیرا خبرهایی مبنی بر درخواست شرکت‌های بزرگ برای راه اندازی ای تی اف بیت کوین منتشر شده که به نظر بسیاری از فعالان و سرمایه گذاران این مورد روی رشد دوباره نرخ بیت کوین موثر بوده است. اما نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، استراتژیست شرکت جی پی مورگان، در این خصوص و اثرگذاری قابل این مورد روی بازار رمزارزها سوالی را مطرح کرده که برخی توجه برخی معامله گران را به خود منعطف کرد. نیکولاوس بیان کرده که آیا اساسا داشتن چنین مجوزی تاثیر قابل توجهی روی آینده بازار رمزارزها خواهد داشت؟ این استراتژیست با تاکید بر اینکه پیش‌تر چنین صندوق‌هایی در کانادا و اروپا راه اندازی شده‌اند، اما نتوانسته‌اند نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کنند، به سوال خود پاسخ داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع برخی کارشناسان گذشته از این که نسبت به نظر قطعی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مطمئن نیستند، معتقدند که احتمال دارد راه اندازی این صندوق‌ها نتیجه مطلوب را به همراه نداشته باشد و رونق آنچنانی در بازار رمزارزها ایجاد نکند.

بهترین انتخاب برای معاملات رمزارزی

خرید و فروش بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگری در بستر امن بسیار مناسب خواهد بود. اوکی اکسچنج پلتفرم خرید و فروش بیت کوین با قیمت لحظه‌ای و به صورت آنی با وبسایت است که تمامی قیمت‌ها در آن مشخص شده و معامله گران با استفاده از آن دیگر برای معامله انواع ارز دیجیتال نگرانی ندارند. این مجموعه انواع خدمات تبادل سریع، کارمزد مناسب و … را برای مشتریان خود فراهم کرده و به همین علت توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی همراه معامله گران بوده و به تمامی سوالات مرتبط آن‌ها پاسخ می‌دهد. افراد به منظور آگاهی از خدمات اوکی اکسچنج کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 18 تیر 1402/ اقدام شرکت های بزرگ سرمایه ای روی بازار رمزارزها موثر است؟

  1. maryambakhshi گفته:

    به نظرم خیلی منطقی سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال چون اوضاع رمزارزها خیلی بهتر بازار دلار و طلا هست الان به نسبت تغییرات قیمتس که دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز