صفر تا صد فریت بار به کانادا با یک مجموعه کاربلد

لست سکند

در رابطه با قوانین انتقال کالاها در کشور مبدا و مقصد باید به طور کامل بررسی‌های لازم اتفاق بیفتاد. به عنوان مثال با توجه به قوانین کانادا، در صورتی که پنج سال از مهاجرت فرد به کانادا نگذشته باشد و اظهار فرم‌های دیکلریشن بار به گمرک اتفاق افتاده باشد، هیچ مالیاتی برای فریت بار متقاضیان اخذ نخواهد شد. البته متقاضیان تنها از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازرگانی خارجی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

معمولا برای فریت بار به کانادا، هزینه‌های حمل و نقل محلی، انبارداری، کارمزد شرکت کشتیرانی یا هواپیمایی یا … از مشتریان فریت بار در مقصد اخذ خواهد شد. این روزها مهاجرت دائم یا موقت به کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا زیاد شده است. آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در ابتدای اقامت خود نمی‌توانند تمام ملزومات زندگی را از آن کشور خریداری کنند. به همین دلیل گزینه فریت بار به کانادا را در نظر خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، فریت بار کانادا برای مهاجرانی کاربرد دارد که دارای اقامت دائم یا موقت این کشور هستند. دانشجویان و مهاجران کاری و … با مراجعه به مراکز معتبر برای انجام فریت بار، به صورت کاملا قانونی امکان انتقال وسایل ضروری زندگی خود را با هزینه مقرون به صرفه به هر نقطه از کانادا خواهند داشت. حتی بازرگانان و فعالان اقتصادی که برای انتقال کالاهای حجیم و سنگین وزن به کانادا مشکل دارند و اضافه بار به آن‌ها تعلق می‌گیرد، امکان استفاده از خدمات فریت بار را دارند. لازم به ذکر است که مهاجران تا چهار سال بعد از مهاجرت امکان فریت بار کالاهای مورد نظر خود را به کانادا دارند. البته این گروه باید آگاه باشند که با توجه به قوانین کشور مبدا و مقصد امکان انتقال هر کالایی به کانادا یا دیگر نقاط جهان وجود ندارد. در واقع ابتدا باید مطابق قوانین، کالای مورد نظر انتقالی مورد بررسی قرار بگیرد و سپس فرآیند فریت بار آن آغاز شود.

مدارک لازم برای فریت بار به کانادا

روش‌های مختلفی برای فریت بار به کانادا وجود دارند که معمولا حمل و نقل هوایی برای کسانی که مایل به انتقال سریع و کارآمد کالاهای خود هستند کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به انجام فریت بار به کانادا هستند باید پاسپورت، بلیط پرواز و لیست لوازم ارسالی خود را به مرکز مورد نظر ارائه دهند تا فرآیند حمل و نقل کالاها برای آن‌ها انجام شود.

در صورتی که به هر دلیلی باید به شهرهای مختلف کانادا فریت بار داشته باشید بهتر است به مجموعه باتجربه و کاربلد در این خصوص مراجعه کنید. همراه دژ یکی از گزینه‌های مناسب فریت بار به کانادا است.

هزینه حمل کالاها و محصولات به کانادا چقدر است؟

هزینه فریت بار کالاها به کانادا در همراه دژ براساس نرخ ارز، وزن و ابعاد بار، فاصله تا مقصد، نوع کالا، هزینه‌های بسته بندی، حمل و نقل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی، انبارداری، بارگیری و تخلیه، بارنامه هوایی و تشریفات گمرکی و جواز صادراتی تعیین می‌شود. در صورتی که مایل به آگاهی از هزینه حمل بار هوایی، دریایی یا زمینی به کانادا هستید بهتر است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. با توجه به نوسانات و عدم ثبات نرخ ارز، امکان درج قیمت هر کیلو بار هوایی، زمینی یا دریایی در وبسایت همراه دژ وجود ندارد.

بهتر است مشتریان فریت بار آگاه باشند که تعرفه این خدمت به همه شهرهای کانادا تقریبا یکسان است. اما این امکان وجود دارد که هزینه ارسال بار به ونکوور، تورنتو و شهرهای بزرگ به دلیل تعرفه فرودگاه‌ها اندکی تغییر پیدا کند.

انجام راحت فریت بار با همراه دژ

همراه دژ علاوه بر امکان فریت بار به کانادا، حمل کالاها و محصولات مختلف به دیگر شهرهای جهان را نیز انجام می‌دهد. این مجموعه به دلیل داشتن پشتیبانی اختصاصی، ارسال زود هنگام، فراهم کردن بستر پرداخت ریالی و در اختیار گرفتن کارشناسان باتجربه مورد توجه متقاضیان فریت بار قرار گرفته است.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره فریت بار و دریافت این خدمت هستید، امکان مشورت گرفتن از کارشناسان همراه دژ را دارید. در صورت قطعی شدن لیست کالا و لوازم مورد نیاز برای فریت بار، ابعاد و وزن آن‌ها در نظر گرفته شده و کارکنان مجموعه برای بسته بندی و حمل به محل مورد نظر شما فرستاده خواهند شد. ضمنا بعد از دریافت کامل اطلاعات کالاها و محصولات مورد نظر شما، هزینه کامل فریت بار اعلام و همزمان از شرکت هواپیمایی رزرو بار درخواست خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه دژ ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز