سکه اندکی ارزان شد/ حباب قیمت سکه در مرز 1 میلیون تومان

لست سکند

سکه تمام طرح جدید امروز یکشنبه 23 آذرماه 1399 با کاهش 50 هزار تومانی مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، سکه چند روزی است که در بالای مرز 12 میلیون تومان جا خوش کرده و نوسان های اندکی در بالای این مرز دارد. بسیاری از معامله گران بازار سکه معتقدند این فلز گرانبها کشش قیمت بیش از 12 میلیون را ندارد و اونس نیز در روزهای آتی روندی کاهشی پیدا خواهد کرد که سکه را به زیر 12 میلیون سوق می دهد.

در عین حال حباب قیمت سکه در با توجه به نرخ اونس جهانی طلا همچنان در مرز 1 میلیون تومان قرار دارد و به این ترتیب یک موج کاهشی در بازار می تواند به افت سریع قیمت سکه منتهی شود.

برخی دیگر از فعالان بازار نیز بر این باورند که تنها عاملی که در شرایط کنونی، شاید تردید سکه بازان برای فروش را بالا ببرد، مرز روانی ۱۲میلیون تومانی است. روند سکه در روز جاری و در روزهای بعد به احتمال زیاد بستگی به واکنشی خواهد داشت که بازار نسبت به مرز ۱۲ میلیون تومانی از خود نشان خواهد داد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه امامی به 12,150,000 (دوازده میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نیم سکه، امروز به ۶,۵۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۴۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۴۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

ضمنا بر اسای گزارش این سایت، قیمت طلا نیز امروز بالا رفته و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۱ درصدی، از ۱,۱۴۰,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل هزار و نهصد ) تومان به ۱,۱۴۲,۱۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و یکصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز