سکه امامی 50 هزار تومان از کانال 11 میلیون بالاتر رفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

سکه امامی با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی، ۵۰ هزار تومان از کانال ۱۱ میلیون بالاتر رفت.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت در سکه مثل دلار و یورو به صورت آرام و تدریجی ادامه دارد. از سه شنبه هفته گذشته تا امروز قیمت سکه در یک روند افزایشی حرکت می کند و کارشناسان معتقدند اگر قیمت دلار همچنان صعودی باشد، بازار سکه و طلا هم به تبع آن با افزایش قیمت روبروست.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت اما حالا و سیر صعودی قیمت ارز دوباره روی بازار طلا تاثیر گذاشته است. البته به اعتقاد کارشناسان بازار طلا و سکه، افزایش قیمت انس جهانی طلا در روزهای گذشته در افزایش قیمت سکه در بازار ایران بی تاثیر نبوده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در بازار طلا و سکه، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایرنا، نیم‌سکه بهار آزادی با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت ربع سکه هم به چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. در بازار امروز هر سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار چند؟

انس جهانی طلا امروز یک‌هزار و ۸۴۸ دلار و ۲۰ سنت فروخته شد. در بازار طلا نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون ۷۷۵ هزار تومان رسید.

با این حال کارشناسان پیش بینی کرده اند در هفته های آینده انس جهانی طلا دوباره افت می کند. همچنین با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده،انتظار می‌رود میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کمتر از همیشه شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز