دیجیتون از اپلیکیشنی برای والدین رونمایی کرد

اپلیکیشن والدین دیجیتون
تور لحظه آخری-کاماپرس

کودکان فعال در فضای مجازی شاید در ظاهر ساکت و آرام باشند اما هزاران کیلومتر با والدین خود فاصله‌ دارند، پدران و مادران می‌توانند با فراگیری راهکارهایی ساده این فاصله را کم کنند.

به گزارش کاماپرس، والدین همان‌طور که بر رفتار فیزیکی فرزند خود در فضای حقیقی، رفت‌و آمدها، نوع بازی، دوستان و … نظارت می‌کنند در فضای مجازی نیز بر آنچه به‌عنوان محتوا و بازی کودکانه در اختیار فرزند شما قرار می‌گیرد، باید نظارت دقیق‌تری داشته باشید.برای این کار بهترین و هوشمندانه‌ترین رفتار شما همراهی کودکان در خرید و انتخاب بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی و … است که موجب می‌شود سواد رسانه‌ای آن‌ها نیز افزایش یابد.

کودکان در سنینی همچون دستگاه ضبط عمل می‌کنند و دائماً در حال تقلید از دیگران به‌ خصوص پدر و مادر خود هستند، در نتیجه اگر والدین از محتوایی نامناسب استفاده کردند در واقع به فرزندان خود نیز اجازه استفاده از محتوای نامناسب دیگری را داده‌اند پس ابتدا برای حفاظت از کودکانتان از خودتان شروع کنید.

در این راستا دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری کودکان و نوجوانان در 5 مرداد 99، به مناسبت روز جهانی والدین از اپلیکیشن ” والدین دیجیتون” رونمایی می کند.

اپلیکیشن والدین دیجیتون پاسخگو کدام نیاز والدین است؟

راز آسمان پایتخت

دیجیتون از طریق اپلیکیشن والدین این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند در هر زمان و مکان نسبت به فعالیت‌های فرزندانشان در این برنامه آگاهی و کنترل داشته باشند.

در دیجیتون کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به دنیایی از انیمیشن، کارتون، قصه، موزیکال، محصولات آموزشی و کتاب صوتی دسترسی دارند. وجود محتوای غنی و تنوع بسیار بالای محصولات در دیجیتون و دریافت درخواست های مکرر از سوی والدین مبنی بر تفکیک هر محصول متناسب با سن فرزندانشان موجب راه اندازی این برنامه شد. این درخواست ها دیجیتون را بر آن داشت تا با راه اندازی این برنامه و در اختیار دادن امکانات لازم و کاربردی پاسخ گوی نیاز والدین و فرزندانشان باشد.

والدین با نصب برنامه  دیجیتون و بعد “اپلیکیشن والدین دیجیتون” از طریق امکانات کاربردی این برنامه با خاطری امن می‌توانند گوشی یا تبلت خود را  برای تماشای کارتون و انیمیشن به فرزندشان بسپارند.

والدین می‌توانند محتواهای محصولات را بر اساس رده سنی کودک خود رده بندی کنند: با اعمال رده بندی سنی محصولات شامل خردسال، کودک و نوجوان والدین می‌توانند انتخاب کنند هر کدام از فرزندان  در هر رده سنی که هستند در دیجیتون محتوای مناسب سن خود را تماشا کنند.

والدین می‌توانند محتواهای انتخابی دلخواهشان را در برنامه قفل کنند: با قفل محصول توسط والدین قابلیت دسترسی و تماشای آن محصول از بین می‌رود.

والدین می‌توانند برای استفاده از برنامه بر اساس ساعت و روز محدودیت زمانی اعمال کنند: از آنجاییکه کودکان امروز زمان زیادی را برای استفاده از اینترنت با گوشی هوشمند و یا تبلت می‌گذرانند، مدیریت مدت زمان و میزان ساعت مشخص برای استفاده از دیجیتون یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین را به راحتی حل می‌کند.

والدین می‌توانند از عملکرد هر فرزند در برنامه گزارش جامع دریافت کنند: والدین همچنین به‌راحتی می‌توانند به صورت منظم از فعالیت‌های فرزندانشان در دیجیتون گزارش گیری کنند.

همه‌ی تلاش برنامه والدین دیجیتون تامین سرگرمی کودکان و نوجوانان به شکلی هوشمند در دیجیتون و تماشای مناسبت‌ترین محصولات برای آنها است.

نصب اپلیکیشن والدین دیجیتون

لازم به ذکر است دیجیتون مجموعه ای از انیمیشن های رایگان را در اختیار شما قرار می دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن های غیر رایگان می توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله به صورت پرداخت بانکی یا اشتراک از طریق وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون، تهیه کنید.

کد تخفیف ویژه هدیه ای ناقابل برای شما از طریق لینک زیر:

برای شما که تا اینجای کار همراه ما بودید. برای شما که همین امروز ما را شناختید. برای شما که تا به حال ما را می شناختید اما خریدی نداشتید.

کد تخفیف ویژه: https://bit.ly/3hDrZBK

انتهای پیام

مرتبط با : دیجیتون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز