درباره آهن و فولاد نور چه می‌دانید؟

شرکت صنایع آهن و فولاد نور -سهامی خاص- در سال 1374 در اداره ثبت شرکت‌های قائمشهر به ثبت رسیده و جزء شرکت‌های وابسته فولاد مبارکه اصفهان است.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت صنایع آهن و فولاد نور می‌پردازد. این اطلاعات می‌تواند برای فعالان این حوزه مفید باشد؛

۱. موضوع فعالیت‌های شرکت صنایع آهن و فولاد نور انجام تمامی فعالیت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در حوزه‌های گوناگون است. این شرکت به ویژه در زمینه‌های طراحی، ساخت، تولید، راه‌اندازی واحدهای تولیدی، مصنوعات فلزی و فولادی و همچنین انجام خدمات فلزی و شکل دادن به ورق‌های فولادی در ابعاد مورد نیاز صنایع فعالیت دارد.

۲. از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور و گرفتن نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی و اعطای نمایندگی به آنان و شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. واردات و صادرات، خرید و فروش و انجام تمام فعالیت‌های تجاری و مالی مرتبط نیز در شرح وظایف صنایع آهن و فولاد نور قرار دارد.

۳. شرکت صنایع آهن و فولاد نور تولیداتی از قبیل پروفیل‌های باز، به صورت پانچ و رنگ شده و پروفیل درب و پنجره‌های یو پی وی سی، تولید ورق‌های فرم‌داده گالوانیزه و گالوانیزه رنگی، و طرح نما برای پوشش سقف و تامین و تدارک نیاز صنایع منطقه به انواع مواد اولیه فولادی از محل تولیدات شرکت فولاد مبارکه و سایر واحدهای تولیدی داخلی و خارجی دارد.

راز آسمان پایتخت

۴. از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به انجام انواع خدمات فنی شامل برش‌های طولی و عرضی و تواربری و گپوتین ورق‌های فولادی از ضخامت 4/0 میلیمتر تا 20 میلیمتر، تولید قوطی و نبشی و چارچوب فلزی و طراحی و ساخت انواع سازه‌های فلزی و سوله اشاره کرد.

۵. فروش کالا در واحدهای فولاد نور از روش سیستم مکانیزه و به هم پیوسته در دفتر مرکزی و شعبه گیلان انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند از راه تماس تلفنی و ارسال فکس، محصولات مورد نظر خودشان را در محل کارخانه دریافت کنند.

۶. شرکت صنایع آهن و فولاد نور در نظر دارد به منظور ارتقاء حوزه کاری خود در خصوص ساخت و نصب سازه‌های فلزی و تجهیزات کارخانجات در صنایع مختلف از جمله ساخت و نصب سازه‌های فلزی سبک و سنگین کارخانجات و واحدهای صنعتی، ساخت انواع پاتل‌های آبگرد کارخانه‌های ذوب فولاد و… فعالیت کند.

۷. مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد نور، احمد شکری نام دارد و فرهاد فرخ نجف‌زاده نیز عضو هیئت مدیره این شرکت است.

۸. سرمایه این شرکت مبلغ 30 میلیارد ریال شامل 30 میلیون سهم عادی با نام هزار ریالی است و سهامداران آن شرکت فولاد متیل، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت سی ولکس کالا، شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه و شرکت فولاد ساخت جنوب هستند.

۹. شرکت صنایع آهن و فولاد نور در نمایشگاه بین‌المللی متالوژی سال 99 حضور داشته است.

مرتبط با : آهن و فولاد نور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز