درباره آهن و فولاد غدیر ایرانیان چه می‌دانید؟

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، با هدف توسعه صنایع آهن و فولاد ایران و با هدف چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، در سال 1385 تاسیس شد.

در پایه‌ریزی این شرکت، سازمان توسعه و نوسازی معادن، صنایع معدنی ایران «ایمیدرو» و شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران مشارکت داشتند.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان می‌پردازد تا فعالان حوزه صنایع معدنی بیشتر با این شرکت آشنا شوند؛

۱. کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالیانه 800 هزار تن در سال، به منظور تامین آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای ذوب و ریخته گری استان یزد و دیگر تولیدکنندگان فولاد ایران، در 25 کیلومتری شهر اردکان استان یزد و در مجاورت گندله سازی چادرملو و شرکت آهن و فولاد ارفع در زمینی به مساحت 86 هکتار افتتاح شد.

۲. تمام فعالیت‌های مهندسی و طراحی اساسی و مهندسی تفصیلی کارخانه آهن و فولاد غدیر، بر اساس دانش فنی میدرکس انجام شده است. همچنین آخرین بهبودهای تکنولوژیک حاصل در فرآبند و طراحی سیستم‌های کنترل سایر مدول‌های ایران و جهان لحاظ شده است.

راز آسمان پایتخت

۳. شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان موفق به کسب افتخارات و دستاوردهایی نظیر گواهینامه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت صنعتی، سیستم مدیریت یکپارچه شده است.

۴. از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به کسب تندیس سیمین در سومین جایزه ملی پروژه برتر ایران، دریافت لوح سپاس تولید ملی، افتخار ملی از خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد به عنوان واحد سرمایه گذاری و اشتغال آفرین استان در سال 1391 اشاره کرد. آهن و فولاد غدیر توانست جایزه بهترین کیفیت محصول آهن اسفنجی را نیز از انجمن کیفیت ایران دریافت کند.

۵. شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان همراه با شرکت‌های فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد مبارکه و ذوب آهن توسط ایمیدرو به عنوان پنج شرکت برگزیده بهره‌ور ایران در جشنواره شاخص‌های بهره‌وری ایمیدرو انتخاب شده‌اند.

۶. سهامداران این شرکت سهامی خاص، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و شرکت فولاد شاهرود هستند.

۷. آهن اسفنجی و بریکت و محصولات جانبی آن نرمه آهن اسفنجی، نرمه گندله و لجن آهن اسفنجی از جمله محصولات اصلی تولیدی این شرکت به شمار می‌آیند.

مرتبط با : آهن و فولاد غدیر ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز