خوش بو ترین عطر زنانه برای اداره

خوش بو ترین عطر زنانه برای اداره کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر زنانه مورد استفاده در محیط‌های اداری کمی با عطرهای قابل استفاده در محیط‌های دیگر متفاوت است. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در انتخاب این عطر دست گذاشتن روی رایحه‌ای است که برای تعداد قابل توجهی از همراهان ما در محیط کار زننده یا سردردآور نباشد و بتوان در ساعت‌های طولانی روز از بو و رایحه آن لذت برد.

کاماپرس در این گزارش خوش‌بوترین عطر زنانه برای اداره را با بررسی عطرهای موجود در چند فروشگاه عطر معرفی می‌کند.

عطر زنانه تام فورد وایت پچولی

بیشتر طرفداران تام فورد در دنیای عطرها معتقدند که وایت پچولی یکی از شاهکارهای این برند در طراحی یک عطر کامل و جذاب است که به‌سادگی می‌تواند هرکسی را تحت تاثیر قرار دهد.

تام فورد پچولی، به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه قرن اخیر، عطری معتدل در گروه بویایی چایپر گلی است که در سال 2008 به بازار معرفی شد. این عطر در ایران با قیمت روز 11 میلیون و 100 هزار تومان در دسترس است.

عطر زنانه تام فورد وایت پچولی کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب

هم‌فکری دومیتیل برتیه، اولیویه پولژ و عطار پرآوازه عطرهای بزرگ کارلوس بنایم، فلاور بمب را در سال 2005 پدید آورد که توانست بسیاری از دوست‌داران عطرهای گلی را تحت تاثیر قرار دهد.

این عطر از برند ویکتور اند رلف دارای یک ترکیب معتدل و شیک از انواع گل‌های باطراوت از جمله اوسمانتوس، رز، فریزیا، یاس، شکوفه پرتقال و ارکیده است که با قیمت حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب کاماپرس

عطر زنانه نارسیس رودریگز فور هر

نارسیس رویدریگز فور هر از جمله عطرهایی است که به‌سختی می‌توان آن را نادیده گرفت و در انواع فضاها و موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی، مهمانی‌ها و قرارهای مهم و ویژه قابل استفاده است.

این عطر سه آکورد غالب، یعنی آکوردهای گلی، چوبی و مشکی را در خود جای داده است و رایحه‌ای ترش و شاد دارد. عطر زنانه نارسیس رودریگز فور هر در حجم‌های متنوع در دسترس است اما قیمت شیشه اصلی آن با حجم 150 میلی‌لیتر حدودا 7 میلیون و 700 هزار تومان است.

عطر زنانه نارسیس رودریگز فور هر کاماپرس

عطر زنانه شیسیدو زن

اگر از طرفداران عطرهای نوستالژیک و کالکشن‌های قبلی زن باشید، احتمالا بوییدن نسل سوم شیسیدو زن برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود. یک عطر با دیسیپلین و با نت‌های بالا و پایین متعادل، کاملا فرهنگ و سیاست کشور سازنده‌اش، ژاپن را در خود منعکس کرده است که بیشتر در موقعیت‌های رسمی و جدی کاربرد دارد. عطر زنانه شیسیدو زن را می‌توانید با قیمت روز 4 میلیون و 200 هزار توامن تهیه کنید.

عطر زنانه شیسیدو زن کاماپرس

عطر زنانه الیزابت آردن فیفت اونو

خیابان پنجم یا فیفتی اونیو در سال 1996 برای عاشقان نیویورک توسط آن گوتلیب طراحی و عرضه شد تا یاد و تصویر در این خیابان را  مانند یک سرمایه ارزشمند همیشه همراه خود داشته باشند. این محصول با وجود این‌که در دسته عطرهای معتدل قرار می‌گیرد اما بیشتر برای فصول سرد مثل پاییز و زمستان استفاده می‌شود. فیفتی اونیو محبوب و ماندگار درحال حاضر با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر زنانه الیزابت آردن فیفت اونو کاماپرس

عطر زنانه ایو سن لورن پاریزین

پاریزین ایو سن لورن از عطرهای معتدلی است که با گذشت چند دهه از سال معرفی آن، هم‌چنان طرفداران پروپاقرص خود را دارد. ترکیبات رمانتیک تشکیل‌دهنده این عطر از جمله رز، بنفشه، توت سیاه و نعناع هندی در کنار اسانس‌هایی از گل صد تومانی، انواع بری‌ها و چوب صندل، پاریزین را به یک عطر جسور و درخشان تبدیل کرده است. این عطر در بازار ایران با قیمت روز 7 میلیون و 700 هزار تومان ارائه می‌شود.

عطر زنانه ایو سن لورن پاریزین کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانمیس و مستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز