معرفی بهترین عطرها برای کادو دادن!

بهترین عطر برای کادو - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید کادو و انتخاب هدیه مناسب کار سختی است و احتمالا باعث سردرگمی خواهد شد. کادو باید به گونه‌ای باشد که مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل، برخی کادو دادن عطر را ترجیح می‌دهند. البته گروهی نیز معتقدند که عطر باعث جدایی می‌شود!

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی بهترین عطرهای فصل، درباره اینکه چه کادوهایی باعث جدایی می‌شود نیز نکاتی ارائه کرده است.

آیا هدیه دادن عطر باعث جدایی می‌شود؟

عطر و ادکلن، یکی از بهترین کادوها محسوب می‌شود و هر فردی به دنبال آن است که با خرید عطر مورد علاقه عزیزان خود، بهترین کادو تولد را به آنان هدیه دهد. البته برخی نیز معتقدند که عطر و ادکلن باعث دوری و فاصله می‌شود! حال سوال این است که آیا واقعا این تفکر درست است و چه کادوهایی باعث جدایی می‌شود؟

بنابر تحقیقات انجام شده، این ادعا هیچ گونه پایه علمی ندارد و به هیچ عنوان کادو دادن عطرها باعث دوری از عزیزان نخواهد شد. این موضوع صرفا یک خرافات است که بین مردم جا افتاده و باعث شده که برخی از این کادو ارزشمند و در عین حال کاربردی غافل شوند. در عین حال، برخی به جای اتکا به خرافات بی‌اساس، تعبیرهای بزرگان درباره استفاده از عطر را آویزه گوش کرده و آن را به عنوان بهترین کادو در نظر می‌گیرند. بسیاری از بزرگان – اعم از شخصیت‌های مذهبی و غیرمذهبی – به استفاده از عطر و ادکلن برای آراسته‌تر شدن تاکید کرده‌اند.

حتی تعبیر خواب عطر نیز خوب است و افراد با اتکا به این نوع خواب‌ها حس خوبی پیدا می‌کنند. به گفته ابن سیرین – عالم تعبیر خواب – اگر کسی خواب عطر ببیند، خیر و مال بسیاری به دست خواهد آورد. بنابراین با توجه به اینکه عالمان و فاضلان نسبت به تعبیر خواب عطر خوش بین هستند، نباید به این خرافات توجه کرد و باید با خیال راحت، بهترین عطر و ادکلن را برای تولد یا مناسبت‌های دیگر برای عزیزان خریداری کرد و به آنان هدیه داد. در ادامه تعدادی از بهترین عطرها برای کادو دادن معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

بهترین عطر کادویی- کاماپرس

بهترین عطرها برای کادو دادن کدام اند؟

در این بخش قصد داریم 3 عطر مردانه و 2 عطر زنانه پرطرفدار و پرفروش در بازار ایران که مورد استفاده قرار می‌گیرند را همراه با شرح مختصری از هر کدام به شما معرفی نماییم تا در صورت نیاز یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

ادکلن لالیک مشکی مردانه

یکی از عطرهای مردانه مناسب برای کادو دادن، لالیک مشکی نام دارد که رایحه تند و طبعی گرم دارد. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر قرار داشته و ماندگاری بسیار زیادی دارد. نت اولیه این عطر شامل سرو و نت میانی آن حاوی وتیور بوده و در نهایت، بوی چوب کشمیر و مشک از آن به مشام می‌رسد. این عطر گزینه خوبی برای استفاده در فصول سرد سال است.

قیمت ادکلن لالیک مشکی مردانه در زمستان 1402 برابر با یک میلیون و 389 هزار تومان است.

عطر گودگرل زنانه

اگر مایل به کادو دادن یک عطر زنانه خوب هستید، گودگرل زنانه گزینه مناسبی است. این عطر دارای طبعی گرم است و ماندگاری زیادی دارد. پخش بوی این عطر نیز بسیار زیاد بوده و برای فصول سرد سال کاربردی است.

قیمت عطر گودگرل زنانه معادل 4 میلیون و 805 هزار تومان است.

عطر امیر لجند مردانه

امیر لجند، یک عطر مردانه با قیمت مناسب برای کادو دادن در هر فصلی از سال است. این عطر رایحه تلخ و تندی دارد و در گروه طبع ملایم قرار می‌گیرد. گروه بویایی این عطر، چوبی بوده و ماندگاری متوسطی دارد. پخش بوی این عطر نیز متوسط است. نت اولیه این عطر شامل شکوفه پرتقال ماندارین، گریپ فروت و لیمو بوده و کم کم بوی اسطوخودوس، جوز هندی، چوب درخت ساج و چوب گوایاکو گشنیز از آن به مشام می‌رسد. نت پایانی این عطر نیز حاوی خزه بلوط، دانه تونکا و مشک است.

قیمت عطر امیر لجند مردانه 955 هزار تومان است.

عطر کادویی - کاماپرس

عطر لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت، یکی از بهترین عطرهای زنانه است که رایحه شیرینی دارد. این عطر در گروه بویایی گلی و میوه‌ای قرار دارد. ماندگاری این عطر متوسط بوده، اما پخش بوی آن کم است. نت اولیه این عطر شامل سدر، کهربا و مشک بوده و در نت میانی آن، شکوفه هلو، گل ویستریا و یاسمن به مشام می‌رسد. نت پایانی این عطر نیز حاوی برگ درخت نارنج و گل صد تومانی است. این عطر برای فصول گرم کاربرد دارد.

قیمت عطر لانوین اکلت زنانه 2 میلیون و 70 هزار تومان است.

عطر اسپلندور مشکی مردانه

اسپلندور مشکی، عطری با رایحه شیرین و طبع خنک است. این عطر در گروه بویایی معطر قرار داشته و ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. نت اولیه این عطر شامل لیمو، نارنج و نت‌های سبز و نت میانی آن حاوی زنبق، فریزیا و مگنولیا است و نت پایانی آن نیز به سرو، عنبر و مشک ختم می­شود. این عطر برای فصول گرم گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

قیمت عطر اسپلندور مشکی مردانه 589 هزار تومان است.

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید عطرهای معتبر!

در صورتی که مایل به خرید هر یک از عطرهای فوق برای کادو دادن هستید، باید آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. “درین عطر” یک درگاه مناسب است که انواع عطر و ادکلن اورجینال را با گارانتی مادام العمر اصالت به بازار عرضه می‌کند.

علاقه­‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر اصل با گارانتی مادام العمر می‌توانند به وبسایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز