معرفی 12 جاذبه گردشگری در تور دانمارک

شاحص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور دانمارک سالانه پذیرای جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی زیادی نظیر جشنواره فیلم کپنهاگ، چشنواره گل‌ها، و موسیقی روزروک است. هنرهای تجسمی، ادبیات و موسیقی با زندگی مردم این کشور عجین شده و از نظر اجتماعی نیز یکی از کشورهای پیشرو به حساب می‌آید. همین امر باعث شده که گردشگران زیادی در طول سال به بازدید از این کشور روی بیاورند؛ به طوری که طبق گزارش کاماپرس، آمارها نشان از ورود حدود 6 میلیون نفر در سال گذشته میلادی به این کشور دارند. در قالب تور دانمارک که به صورت مشترک با کشورهای فنلاند، سوئد و نروژ برگزار می‌شود، گردشگران جاذبه‌های دیدنی این کشورها، به خصوص شهر کپنهاگ دانمارک را از نزدیک دیدن می‌کنند.

این گزارش به معرفی جاذبه‌ های گردشگری در تور دانمارک پرداخته است.

قصر سلطنتی کپنهاگ

این قصر با معماری نئوکلیسیک خود، محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی است. مجموعه این قصر از چهار بنای اصلی کریستیان هفتم، فردریک هشتم، کریستیان نهم و دهم تشکیل شده‌است. در داخل این قصر، موزه آرمالیانبورگ قرار دارد که به عنوان موزه ملی دانمارک شناخته می‌شود و تاریخ دوران سلطنتی این کشور را به نمایش می‌گذارد.

قصر سلطنتی کپنهاگ-کاماپرس

بازار قدیمی ماهی فروشان در دانمارک

در این بازار قدیمی تا چشم کار می‌کند پر شده از بازاهی ماهی که با عنوان “فیش مارکت” خود را متمایز می‌کنند. این بازار در نقطه ساحلی شهر و بندر کپنهاگ قرار دارد و گردشگران می‌توانند انواع ماهی، میگو، صدف و دیگر محصولات دریایی را به صورت کاملا تازه از این بازار تهیه کنند. گردشگران می‌توانند با رفتن به رستوران‌های اطراف بندر، انواع غذاهای دریایی مانند سوپ و سالاد ماهی، فیش اند چیپس و دیگر غذاهای دریایی را سرو کنند.

راز آسمان پایتخت

موزه توروالدسن

این موزه آثار نقاش و مجسمه‌ساز معروف دانمارکی، برتراند توروالدسن را در خود جای داده‌است و به گردشگران دوستدار هنر توصیه می‌شود. تأسیس این موزه به سال 1837 باز می‌گردد. با بازدید از این مجموعه می‌توان مجسمه‌های مریم مقدس، کریستوس، فردی با قدرت خدایی و کوپیبوس، خدای عشق در اساطیر باستان را از نزدیک دید.

موزه ساحلی وایکینگ

این موزه به عنوان یکی از مکان‌های تاریخی مهم کشور دانمارک، در نزدیکی شهر کپنهاگ و شهر روسکیلده قرار دارد. در این موزه می‌توان در قالب نمایش سفینه‌های وایکینگی، آثار هنری و صنایع دستی وایکینگ‌ها به مرور زندگی و فرهنگ وایکینگ‌ها پرداخت. وایکینگ‌ها به عنوان ماجراجویان شمال اروپا در دوران قرون وسطی، در شجاعت شهره بودند و در زمان خود به عنوان نخبگان دریایی و تاجران این مناطق شناخته می‌شدند.

شهر روسکیلده-کاماپرس

مجسمه پری دریایی کوچک

این مجسمه در سال 1913 توسط کارل جاکوبسون با الهام از داستان نویسنده معروف دانمارکی، هانسن کریستین اندرسن به همین نام، طراحی‌شده است. در واقع داستان این پری از این قرار است که شیفته شاهزاده‌ای شده و به امید وصال به زمین می‌آید اما زمین عشق او را بر نمی‌تابد. این مجسمه نماد شکوه و رنج عشق است.

کناره نیاون

در کنار بازدید از برج گرتن، می‌توان از کناره نیاون نیز بازدید کرد. این مکان یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر کپنهاگ است و خانه‌های رنگارنگ و قدیمی، کافه‌ها و رستوران‌های سنتی و بازارهای محلی این منطقه واقع در کانال نیاون را به مقصدی چشم‌نواز برای گردشگران تبدیل می‌کند.

پارک Tivoli Gardens

این پارک توسط جورج کارستنسن، یکی از مشهورترین معماران و مهندسان باغبانی دانمارک احداث شده‌است. این پارک به صورت سالانه پذیرای جشنواره‌های مهمی نظیر جشنواره موسیقی، نمایش‌های آتش و جشن‌های ملی و مذهبی است. نورپردازی بی مثال این پارک در طول شب و امکانات تفریحی بی‌نظیرش می‌تواند برای کودکان و خانواده‌ها جذاب باشد.

Tour Garten au Danemark-کاماپرس

میدان شهر

یکی از مهم‌ترین میدان‌های شهر کوپنهاگ میدان شهر است و به عنوان مرکز فعالیت‌های هنری و  برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و همین طور تجمعات عمومی شناخته می‌شود. ساختمان‌های معروف شهرداری کپنهاگ، هتل‌ها و فروشگاه‌های لوکس نیز در اطراف این میدان به چشم می‎ خورد.

موزه کاخ آمولی‌نبورگ

این موزه یکی دیگر از جذابیت‌های شهر کوپنهاگ به شمار می‌آید. این مکان در سال 1750 به منظور سکونت خانواده سلطنتی ساخته شد و یکی از نمادهای فرهنگی و تاریخی شهر کوپنهاگ شناخته می‌شود. دسترسی به این موزه از طریق حمل و نقل عمومی به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توان آثار گرانبهای زیادی را از دوران سلطنتی دانمارک در آن دید.

Musée du château d'Amalenbourg-کاماپرس

موزه فن The Danish National Gallery

این موزه از معروف‌ترین موزه‌های هنری معاصر به شمار می‌رود. در این موزه آثار ارزشمندی از هنرمندان مشهور جهان، از جمله رامبرانت، روبنس و پیکاسو نگهداری می‌شود. در سال 1899 معماری اولیه این موزه عملی شد و در سال 1916 این طرح توسط معمار دانمارکی، ایژنیوس فرموزین بازسازی شد.  فرم این مجموعه از معماری کلاسیک با جزئیات مدرن پیروی می کند.

کاخ روزنبورگ

این جاذبه توریستی به کاخ ملکه معروف است. سبک معماری آن از نوع باروک و نئوکلاسیک پیروی کرده و سالانه میزبان مراسم‌های رسمی سلطنتی و جشن‌های ملی است. این کاخ مجموعه‌ای از باغ‌های بی‌نظیر با معماری چشم‌نواز است و می‌توان در آن، نقاشی‌ها، مبلمان و آثار تاریخی مربوط به خاندان سلطنتی را از نزدیک تماشا کرد.

Château de Rosenbourg-کاماپرس

کلیسای فردریک

این مکان دیدنی که به کلیسای ماربرگ نیز معروف است. در نگاه اول کوپولای بزرگی از جنس مرمردر این کلیسا توجه را به خود جلب می‌کند؛ همین ویژگی این کلیسا را به کلیسای مرمر در میان افراد محلی مشهور کرده‌است. قدمت این مجموعه به دهه 1740 میلادی بر می‌گردد و طی 150 سال به همت چندین معمار دانمارکی تکمیل شده است.

خرید تور دانمارک از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی برای انتخاب بهترین تورهای خارجی، آسیایی و اروپایی محسوب می‌شود. ایوار با ارائه خدماتی همچون اخذ ویزای شینگن، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. گردشگران در قالب تور مشترک دانمارک با کشورهای فنلاند، سوئد و نروژ می‌­توانند سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی این کشور تجربه کنند.

متقاضیان تور دانمارک برای اطلاع از ویژگی‌ها و خدمات آژانس ایوار می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز