بهترین سایت فروش آهن به فعالان صنعت نفت و گاز کدام است؟

خرید آهن ارزان _کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بسیاری از فعالان این صنعت از این رویداد برای تامین تجهیزات و مواد اولیه استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بخش عمده ای از گفتگوها و مذاکرات نمایشگاه نفت، به توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های بزرگ صنعتی و عمرانی این صنعت اختصاص دارد. در این میان یکی از کالاهایی که بیشترین کاربرد را در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد، انواع مقاطع فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن، لوله، قوطی، پروفیل و ورق‌های فولادی است. شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی فعال در این صنایع، سعی می‌کنند متناسب با نیاز خود، مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین خریدهای‌شان را انجام دهند.

آهن ملل که یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی آهن است، همزمان با هجدهمین نمایشگاه نفت و گاز، خدمات ویژه‌ای را برای فعالان این صنایع در نظر گرفته است. این فروشگاه به دلیل سابقه طولانی در تامین نیازهای متنوع پروژه‌های بزرگ صنعتی، از تجربه بالایی در همکاری با شرکت‌های پالایش و پتروشیمی و گاز برخوردار است. از این رو همزمان با نمایشگاه نفت، کارشناسان متخصص آهن ملل به شرکت‌های این حوزه مشاوره‌های کلیدی رایگان در زمینه تامین مالی، انتخاب کالا، بهترین شیوه حمل و نقل و انباری و … ارائه می‌دهند.

مزیت های آهن ملل برای فعالان صنایع نفت و گاز

آهن ملل به دلیل تامین بدون واسطه کالا از کارخانه‌های معتبر کشور، محصولات را با رقابتی‌ترین قیمت و در سریعترین حالت ممکن به مشتریان تحویل می‌دهد. این شرکت، تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در بازار آهن و همچنین فروش اینترنتی را از وزارت صمت، صنف آهن‌فروشان و سایر نهادهای رسمی اخذ کرده است. ارائه فاکتور رسمی مورد تایید سازمان امور مالیاتی یکی دیگر از مزیت‌های خرید آهن از شرکت آهن ملل است که علاوه بر اطمینان‌بخشی به مدیران مالی، شفافیت مالیِ آهن ملل را نیز نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

تنوع کالاهای آهن ملل، بسیار بالا است و پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن، لوله، قوطی، پروفیل، نبشی، ناودانی و ورق‌های فولادی مورد نیاز فعالان صنعتی– از جمله لوله‌های گازی و لوله مانیسمان – در ضخامت‌های مختلف، به سهولت در دسترس است.

وزارت نفت، قرارگاه خاتم، خط لوله ایران و ترکمنستان، ایستگاه‌های گازی ایران و عراق، پتروشیمی اصفهان، پالایشگاه اصفهان، سازمان جهاد نصر و آزادراه تهران – شمال از جمله مشتریان شاخص و پروژه‌هایی هستند که آهن ملل کالاهای مورد نیازشان را تامین کرده است.

فعالان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌توانند جهت کسب مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با خدمات آهن ملل از طریق وب‌سایت و همچنین شماره‌ 03135020با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و به مدت 4 روز میزبان فعالان این صنایع خواهد بود. آهن ملل برای تمامی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه آرزوی موفقیت می‌کند و امیدوار است نمایشگاه پرباری در پیش داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز