خریداران هونگچی از سامانه یکپارچه چقدر سود می برند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خریداران هونگچی از سامانه یکپارچه حدود 2.3 میلیارد تومان سود می‌برند. قیمت عرضه این خودرو در سامانه  2 میلیارد و 700 میلیون تومان و در بازار بیش از 5 میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، ورود خودروی هونگچی به جمع خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت. بر این اساس ثبت نام این خودرو در سامانه یکپارچه از یکشنبه 16 اردیبهشت آغاز شده و پایان امروز سه شنبه 18 اردیبهشت نیز به پایان می‌رسد.

خودرو هونگچی اچ 5 در سامانه با قیمت 2 میلیارد و 762 تومان به خریداران تحویل می‌شود. اما این خودرو در بازار آزاد با قیمت بیش از 5 میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود؛ البته باید توجه داشت که این خودرو پیش از این تا قیمت 10 میلیارد تومان هم در بازار ایران قیمت‌گذاری شده بود.

یکی از مهمترین دلایل قیمت بالای این خودرو ظاهر مدرن و لوکس آن است که تقریبا از همه خودروهای چینی یک سروگردن بالاتر است. به همین دلیل در غیبت برندهای بزرگ اروپایی این خودرو یکه تاز میدان شده‌است.

هرچند نباید فراموش کرد که این خودرو هم اکنون در بازارهای اروپایی نیز خواهان دارد. زیرا می تواند با برندهای لوکس اروپا نیز رقابت کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های فنی هونچی اچ 5

این خودرو از سال 2018 وارد بازار شده است. نسل جدید آن که لوکس‌تر بوده و از سال 2033 وارد بازار چین شده، از پلتفرم مزدا 6 بهره می‌برد. از نظر موتوری دارای حجم‌های 1.5 لیتری، 1.8 لیتری و 2 لیتری است.

موتور 1.5 لیتری توربو این خودرو دارای 167 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور است. شتاب این مدل 9.5 ثانیه و حداکثر سرعتش 215 کیلومتر است و در صد کیلومتر نیز 6.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

در مورد گزینه موتور 1.8 لیتری توربو این خودرو دارای 194 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. شتاب این مدل 7.8 ثانیه و حداکثر سرعتش 220 کیلومتر است و در صد کیلومتر نیز 6.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

همچنین در مدل موتور 2 لیتری توربو این خودرو دارای 222 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور است. شتاب این مدل 7.8 ثانیه و حداکثر سرعتش 230 کیلومتر است و در صد کیلومتر نیز 6.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

آپشن های هونچی اچ 5

از مهمترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، ترمز هیدرولیکی، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار، سیستم حفاظتی ضد مانع، تشخیص مانع، کیسه هوای جانبی و سرنشی، سیستم پایش خستگی راننده، رادار تشخیص نقطه کور، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار تصادف از جلو و عقب، صندلی برقی حافظه دار راننده با 12 حالت، دوربین 360 درجه، قابلیت رانندگی در سه حالت اقتصادی، اسپرت و نرمال، باز و بسته شدن درب باک با ریموت هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بهمن موتور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز