شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرایم+ مبلغ اقساط

در حال حاضر برای خرید دیگنیتی پرایم اقساطی سه گزینه پیش روی متقاضیان قرار دارد که حدود یک میلیارد تومان باید پیش پرداخت داشته‌باشند و به نسبت دوره اقساطی که انتخاب می‌کنند بین 46 تا 112 میلیون تومان باید اقساط بپردازند.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو در بازار ایران همچنان تحت تاثیر روند صعودی قیمت ارز در حال افزایش است. هر چند در روز 18 و 19 فروردین ماه قیمت ارز تغییر خاصی نداشت. اما قیمت برخی خودروهای مونتاژی در بازار ایران تا 100 میلیون تومان هم افزایش داشتند. این موضوع نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید این خودروها بالاست. از طرف دیگر رکود در اقتصاد و کاهش سرمایه در گردش مردم منجر شده برخی توان خرید نقدی نداشته‌ باشند. بنابراین در این گزارش به فروش اقساطی خودروی دیگیتی پرایم پرداخته شده‌ است.

در حال حاضر برای خرید دیگنیتی پرایم اقساطی می‌‌‌ توان روی سه گزینه 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه برنامه ریزی کرد.  برای 12 ماهه مشتری باید 926 میلیون و 288 هزار تومان پیش پرداخت داشته‌ باشد و  ماهانه 112 میلیون و 891 هزار و 586 هزار تومان پرداخت کند. برای 24 ماهه فرد باید یک میلیارد و 3 میلیون و  370 هزار تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند. در این مدل اقساطی متقاضی باید ماهانه 62 میلیون و  847 میلیون  و 967 هزار تومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در گزینه بلندمدت خرید اقساطی فرد باید ماهانه یک میلیارد و 6 میلیون و 748 هزار و  700 تومان پیش پرداخت کند و ماهانه 46 میلیون و 451 هزار و 666 تومان هم به صورت اقساطی بپردازد.

این خودرو که محصول دانگ فنگ چین است هم‌اکنون در ایران توسط بهمن موتور مونتاژ و روانه بازار می‌شود. این خودرو از نظر فنی و طراحی توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

دیگنیتی پرایم از نظر فنی دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر با گیربکس سی وی تی است که در حالت زمستانی و اسپرت هم قرار می‌گیرد. همچنین با قدرت 145 اسب بخار کشتاوری 220 نیوتن متری ایجاد می‌کند و در حداکثر سرعت به 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این خودرو که شتابی 13 ثانیه‌ای دارد در 100 کیلومتر حدود 7.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند. همچنین از مهمترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کنترل کشش و کنترل سرعت در سرازیری و ایستایی در سربالایی اشاره کرد. از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به ترمز پارک برقی، دی لایت ارتفاع نور اتومات، حساسیت فرمان به سرعت، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایا خودروسپند خودرو

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرایم+ مبلغ اقساط

  1. علی محمد گفته:

    خیلی نامردی بهمن موتور
    من یکساله یکپارچه ثبت نام کردم برای زمستان ۴۰۲ نوبتم دادید اما هنوز که امروز ۲۰ فروردین ۴۰۳ هست سایت واریز برام باز نشده.
    دی ماه زندگیم را فروختم گذاشتم به حساب تا سایت باز بشه.
    اگر سکه خریده بودم الان هم پولمو داشتم هم با سودش میتونستم یکی از از این لگن های شما را بخرم.
    خیلی بی انصاف هستید از این طرف میگید ماشین نداریم و از اونطرف هم فروش آزاد میگذارید.
    خدا ازتون نگذره بقرآن اشکم دراومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز