آخرین قیمت خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک و 6 سرعته

مشخصات فنی دنا پلاس اتوماتیک 1401 کاماپرس

قیمت خودرو کارکرده دنا پلاس توربو اتوماتیک و 6 سرعته در بازار به محدوده بین 770 تا 985 میلیون تومان رسیده‌ است.

به گزارش کاماپرس، با افزایش قیمت خودرو در بازار تقاضا برای خرید افزایش یافته‌ است. زیرا بسیاری از مصرف کنندگان پیش‌بینی می‌کنند با ادامه افزایش قیمت دلار قیمت خودرو گرانتر خواهد‌شد. از این رو استراتژی صبر با این رویکرد تغییر کرده که امروز گران خریدن بهتر از گرانتر خریدن فرداست.

یکی از خودروهای داخلی که این روزها رشد قیمت بالایی پیدا کرده، دنا پلاس توربو شارژ است. مدل اتوماتیک این خودرو در روزهای اخیر به قیمت یک میلیارد و 70 میلیون تومان و مدل دستی 6 دنده آن به 990 میلیون تومان رسیده‌ که به نسبت پاییز 1402 حدود 300 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند.

ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در دیوار و شیپور

در حال حاضر قیمت کارخانه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 545 میلیون تومان و مدل دستی 6 سرعته آن 482 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

در این گزارش به قیمت کارکرده این دو مدل خودرو پرداخته شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

دنا پلاس توربو برای نخستین بار سال 99 وارد بازار ایران شده، به همین دلیل قدیمی‌ترین خودروهای این مدل 4 سال عمر کرده‌اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 99

در آگهی این خودرو که 79 هزار کیلومتر کارکرد داشته قیمتی 770 میلیون تومانی اعلام شده‌ است. این خودرو روی بدنه دارای خط‌ و‌خش جزئی بوده و طبق اعلام فروشنده هزینه‌های جزیی نیز دارد.

دنا پلاس توربو 6 دنده مدل 1401

این خودرو 33 هزار کیلومتر کارکرده و تا آبان ماه 1403 بیمه دارد. همچنین از نظر فنی و بدنی سالم است. با این شرایط قیمت خودرو 850 میلیون تومان اعلام شده‌ است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 1400

مدل 1400 دنا پلاس توربو اتوماتیک با 30 هزار کارکرد به قیمت 830 میلیون تومان در فروش آنلاین آگهی شده‌ است. فروشنده اطلاعات تکمیلی از وضعیت فننی و بدنه این خودرو ارائه نکرده‌ است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 1402

این خودرو که کارکردی 14 هزار کیلومتری داشته در فروش آنلاین با قیمت 965 میلیون تومان عرضه شده‌ است. طبق اعلام فروشنده این خودرو از نظر فنی و بدنه سالم بوده، اما آگهی آن اطلاعاتی درباره وضعیت بیمه خودرو ندارد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته مدل 1400

این مدل خودرو که 29 هزار کیلومتر کارکرد دارد، بدون خط و خش و فنی سالم آگهی شده‌ است. این خودرو با بیمه ۱۲ ماهه با حداکثر تعهدات کارت طلایی 890 میلیون تومان عرضه شده‌ است. طبق اعلام فروشنده لنت عقب و جلو قطعات مصرفی آن را به تازگی در نمایندگی تعویض کرده است.

از آنجاکه قیمت خودرو در یک ماه گذشته رشد قابل توجهی کرده، برخی مشتریان توان خرید خود را از دست داده‌اند. به همین دلیل به دنبال خرید خودروهای کارکرده هستند. از این رو رشد تقاضا برای خودروهای کارکرده هم روی قیمت ها تاثیر گذار بوده‌ است؛ به گونه‌ای که خودروی دنا توربو اتوماتیک کارکرده‌ای که این روزها در بازار عرضه می‌شود با قیمت خودروی صفر یک ماه پیش برابری می‌کنند. بنابراین برخی از خریداران با در نظر گرفتن این شرایط برای خرید خودرو باید تصمیم بگیرند. چراکه احتمال افت یا تثبیت قیمت‌ها بعد از کاهش هیجانات در بازار وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز