جزییات فروش فوری و اقساطی خودرو کوییک

کوییک از محصولات سواری مجموعه خودروسازی سایپا با اسم رسمی سایپا ۲۱۲ است. تولید این خودرو هاچ‌بک از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و به‌عنوان یک خودرو کاملا ایرانی روانه بازار شد. سایپا کوییک را در انواع مدل‌های دنده‌ای، اتومات و کوییک R تولید می‌کند. خودرو کوییک سومین خودرویی است که روی پلتفرم X200 سایپا تولید شده و به نوعی مدل هاچبک ساینا و ورژن کراس تیبا ۲ محسوب می‌شود.

همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی کوییک ساده مدل 1402 می‌پردازد.

در حال حاضر قیمت کوییک ساده سفید رنگ 410 میلیون تومان است. برای خرید قسطی این خودرو پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به مبلغ 205 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت الزامی است.

50 درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت کرد. در این شرایط فروش اقساطی کوییک، تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌گردد. میزان هر قسط در جدول زیر قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

شرایط فروش اقساطی کوییک + قیمت فروردین 1403-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی کوییک

خودروی کوییک مجهز به یک موتور ۴ سیلندر با آرایش خطی و حجمی معادل ۱.۵ لیتر است که سال‌ها روی بسیاری از محصولات سایپا استفاده شده است. این پیشرانه دارای یک میل سوپاپ در بالا و دریچه گاز برقی است و حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب معادل ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتن متر است. این موتور در خودروهای تیبا، ساینا و تیبا ۲ نیز به کار می‌رود و در مقایسه با پراید کمی تقویت شده است. در کوییک اتوماتیک، موتور خودرو دارای یک گیربکس ضریب متغیر CVT است، در حالی که در مدل دنده‌ای و سری R از یک گیربکس ۵ دنده دستی استفاده می‌شود. در مدل اتوماتیک کوییک فرمان از نوع برقی و درکوییک دنده‌ای از نوع هیدرولیک است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپاسپند خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزییات فروش فوری و اقساطی خودرو کوییک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز