خبر جدید درباره کارت سوخت / وزارت نفت دست به کار شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معاون وزیر نفت، از تسهیل فرایند صدور کارت سوخت طی هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، پس از الزامی شدن سوختگیری در جایگاه‌ها با کارت سوخت شخصی، بسیاری از مالکان خودرو که به دلایل مختلف کارت سوخت نداشتند، دچار مشکل شدند. موج متقاضیان دریافت کارت سوخت، سنتی بودن فرایند صدور این کارت و همچنین بروز حمله‌های هکری به سامانه سوخت کشور، ارائه این خدمات را با پیچیدگی‌های مضاعفی مواجه کرده بود.

حال جلیل سالاری اعلام کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه، زمان صدور کارت سوخت به یک هفته کاهش پیدا می‌کند. بنابه اعلام این مقام مسئول، در هفته‌های پیش رو، فرایند صدور کارت سوخت، الکترونیکی می‌شود و زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
سالاری در حالی این خبر را اعلام کرد که آذرماه گذشته مسئولان سامانه هوشمند سوخت به مردم وعده داده بودند تا دو ماه (یعنی تا پایان بهمن‌ماه 1402) سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت به بهره‌برداری برسد.

بنابه اعلام محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت، هم‌اکنون حدود ۳۰ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۵ میلیون کارت متعلق به موتورسیکلت‌ها است. در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار کارت سوخت المثنی صادر شده است. بیش از ۲۰۰ هزار کارت سوخت نیز برای متقاضیان صادر شده که هنوز به دست مالکان خودرو نرسیده و در باجه‌های معطل اداره پست باقی مانده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز