جزییات فروش فوق العاده وانت آریسان دوگانه سوز / فروردین 1403

طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان دوگانه‌سوز محصول ایران خودرو از روز گذشته 20 فروردین آغاز شده است.

به گزارش کاماپرس، وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ۸۵گانه بوده و با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده است.

ایران خودرو  از روز گذشته دوشنبه 20 فروردین، امکان خرید وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ را از طریق نمایندگی‌های این گروه خودروسازی آغاز کرده است. در این راستا متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و مشتریان باید قبل از مراجعه به نمایندگی پروفایل کاربری در سایت اینترنتی این گروه خودروسازی ایجاد کرده و اقدام به ثبت‌نام، ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت وانت آریسان دوگانه سوز

وانت آریسان دوگانه‌سوز با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک و همچنین  موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه خواهد شد.

در این طرح هر کد ملی برای یک خرید محدودیت داشته و مالکیت تلفن همراه به نام متقاضی و عدم امکان صلح و ثبت‌نام برای افراد حقیقی از دیگر شرایط آن است. بنابراین عدم پلاک انتظامی فعال و عدم خرید ۴۸ ماه از خودروسازان، محدودیت ثبت‌نام این محصول نخواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز