گران ترین عطرهای زنانه در زمستان 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

بدون شک خانم‌ها تمایل دارند در هنگام خرید عطر زنانه بهترین‌ها را با بالاترین ماندگاری و پخش بو به همراه هزینه به صرفه تهیه کنند. با این حال در بین برندهای معروف و متعددی که در بین خانم‌ها شناخته‌شده هستند، گاه قیمت‌های بالایی دیده می‌شود که با توجه به رایحه بی‌نظیر و منحصر به فرد انتخاب مناسبی به شمار می‌روند. با خرید این عطرهای خاص خانم‌ها بدون شک در مهمانی‌ها و مجالس خاص می‌درخشید.

کاماپرس در این گزارش،گران‌ترین عطرهای زنانه در زمستان 1402 را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه جار بولت آو لایتنینگ

در اصل کلمه بولت آو لایتنینگ به معنی صاعقه است و عطر زنانه جار بولت آو لایتنینگ، به‌گونه‌ای ساخته شده تا رایحه آن، حال و هوای بعد از رعد و برق را القا کند. تمامی شیشه‌های این عطر به‌صورت دست‌ساز، ساخته و طراحی شده‌اند که از نزدیک کاملا مشهود است. عبارت جار (JAR) در نام این عطر، مخفف نام سازنده آن، یعنی جوئل آرتوز رزنتال (Joel A. Rosenthal) است که روی شیشه آن نیز دیده می‌شود. علاوه بر آن این عطر، ماندگاری بالایی دارد و وقتی آن را می‌زنید، ترکیبی از بوی انواع میوه، علف تازه هرس شده و انواع گل به مشام‌تان می‌رسد اما این رایحه کم‌کم جای خود را به بوی شیرین‌تری می‌دهد.

10. جار

2-عطر زنانه جوی

در سال 2000 بنیاد عطر Fragrance Foundation، عطر جوی از ژان پاتو (Joy by Jean Patou) را به‌عنوان رایحه قرن در بین عطرهای معروف دیگر معرفی کرد. این عطر گران‌قیمت، بوی قوی‌ای دارد که در ساخت هر شیشه آن، از 300 عدد گل رز و حدود 10،000 گل یاس استفاده شده است و با زدن این عطر، گویی رایحه مدهوش‌کننده این گل‌ها را روی بدن خود اسپری کرده‌اید. این عطر، جزو پرطرفدارترین عطرهای زنانه با رایحه گلی به‌حساب می‌آید که در میان بازیگران ‌هالیوود، طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

9. جوی

3-عطر کارون پیوره

برند کارونکه یکی از خوش‌نام‌ترین و معروف‌ترین عطر‌های دنیا به شمار می‌رود. عطر زنانه پیوره (Caron Poivre) که به معنی فلفل است هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. متقاضیان این عطر نمی‌توانند آن را در هر جایی پیدا کنند و فقط در فروشگاه‌های محدودی به فروش می‌رسد. شیشه این عطر، طراحی منحصر به فردی دارد. رایحه غالب آن، فلفل تند است و چند قطره از آن می‌تواند فضا را پر کرده و محیط را به تسخیر خود درآورد.

8. کارون پیوره

4-عطر زنانه فابورگ 24

به طور کلی فقط 1000 عدد شیشه از عطر فابورگ 24 از برند هرمس ساخته شده و به همین دلیل، یکی از عطرهای کمیاب به‌حساب می‌آید. نام این عطر از آدرس فروشگاه اصلی آن در پاریس گرفته شده و شیشه آن هم از کریستال سنت لوئیس و به شکل مربع ساخته شده است. همچنین این عطر رایحه‌ای ملایم دارد که خلاقیت و هوشمندی موریس روسل عطرساز معروف، در طراحی و تهیه این عطر به چشم می‌خورد. با اسپری کردن کمی از این عطر می‌توانید رایحه دلپذیر پرتقال، عطر وانیل، یاس، زنبق، چوب صندل و عنبر را به مدت طولانی در مشام‌تان حس کنید.

7. فابورگ 24

5-عطر کلایو کریستین نامبر وان

برند کلایو کریستین، که یکی از کمپانی‌های معروف عطرسازی در دنیا به‌شمار می‌آید به تولید عطرهای خاص و کمیاب در دنیا معروف است. این برند به طور کلی دو رایحه برای عطر کلایو کریستین نامبر وان خود در نظر گرفته که یکی رایحه گُلی- شرقی برای زنان و رایحه چوبی-شرقی برای مردان است. شیشه این عطر زنانه، از کریستال و درب شیشه از جنس نقره ساخته شده و روکشی از طلای 24 عیار دارد. این عطر با رایحه‌ای منحصر به فردی می‌تواند جلوه یک خانم شیک و باجذبه در یک مهمانی اعیانی باشد.

6. کلایو کریستین نامبر وان

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز