بهترین عطر مردانه تا 5 میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگرچه استفاده از عطرهای لوکس و خوشبو همواره در بین افراد و به خصوص آقایان محبوبیت بالایی دارد، اما امروز و با تنوع زیاد محصولات این بازار، تمایل افراد به استفاده روزانه از عطرهای دارای قیمت اقتصادی و به صرفه برای کاربری در جلسات و مهمانی‌های رسمی و مدرن بیش از پیش افزون شده است. در این میان آقایان برای افزایش حس جسارت و اعتماد به نفس، در کنار تکمیل تیپ و استایل خود به بهترین عطرهای موجود در بازار نیاز دارند که تنوع بالای برندها و محصولات، انتخاب را کمی سخت کرده است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت عطرافشان، بهترین عطر مردانه تا 5 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-عطر لجند مون بلان

اگر شما هم جزو افراد آرام و درون‌گرا هستید و دوست دارید این موضوع را در عطر خود هم نشان دهید، لجند مون بلان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در واقع عطر مردانه لجند مون بلان دارای ساختاری طبیعی و رایحه‌ای ملایم بوده که به همین دلیل طرفداران زیادی از آقایان را در سراسر دنیا شیفته خود کرده است. علاوه بر آن این عطر دارای رایحه خنک، ترش و تلخ بوده که برای فصلول بهار و تابستان بسیار مناسب است. از ویژگی‌های جالب این عطر می‌توان به پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی آن اشاره کرد. قیمت این عطر 3 میلیون و 285 هزار تومان است.

1-عطر لجند مون بلان

2-بلک عود نیو پکیج لارن مزون

یکی از معروف‌ترین عطرهای گرم و تلخ عطر بلک عود لارن مزون است که رایحه چوبی شرقی دارد. این عطر بیشتر برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است و در آن بیشتر از نوت‌های جوز، بخور و زیره استفاده شده که یک رایحه بی‌نظیر را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. این عطر دارای رایحه‌ای مناسب برای استفاده در مجالس مختلف و مهمانی‌های رسمی است. بلک نیو عود، با توجه به نظرات مصرف‌کنندگان بهترین ادکلن مردانه در دسته‌بندی بوهای عود و چوب است. این عطر در بازار 5 میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

2-بلک عود نیو پکیج لارن مزون

3-عطر پگاسوس دو مارلی

به جرأت می‌توان گفت که عطر پگاسوس یکی از بهترین و معروف‌ترین عطرهای با رایحه شرقی است که توسط این شرکت فرانسوی تولید شده و در دسترس طرفداران قرار گرفته است. این عطر دارای بوهای وانیلی و گرم و تلخ است که برای فصل‌های پاییز و زمستان کاربرد بیشتری دارد. علاوه بر آن این عطر در کنار طراحی زیبا، ماندگاری بسیار بالایی هم دارد و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که با تهیه آن یک عطر با ارزش خریداری کرده‌اید. قیمت این عطر 4 میلیون و 800 هزار تومان است.

ادو پرفیوم مردانه پگاسوس پرفیوم دو مارلی

4-عطر مردانه اونتوس کرید

اگر به دنبال عطری برای مصارف روزانه یا سرکار هستید این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. کرید اونتوس دارای رایحه‌ای ملایم و طبع تلخ و شیرین است که از آن می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید. نکته جالب محبوبیت بالای این عطر است که بسیاری از شرکت‌های میان‌رده تولید عطر هرساله تلاش می‌کنند تا رایحه‌هایی شبیه به این عطر تولید و به بازار عرضه کنند. رایحه به کار رفته در این عطر از میوه و گیاهان معطر است. در نت ابتدایی آن رایحه‌های نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز به مشام می‌رسد و در نت میانی هم بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین را احساس خواهید کرد. همچنین این عطر با رایحه مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل ترکیب شده و به پایان می‌رسد. قیمت این عطر 4 میلیون و 700 هزار تومان است.

4-عطر اونتوس کرید

5-عطر مردانه وان میلیون پرایو پاکو رابان

اسپانیا که یکی از خاستگاه‌های تولید عطر در دنیا به شمار می‌رود یکی از معروف‌ترین عطرها در بین آقایان را به بازار عرضه کرده که در تهیه آن از رایحه‌های شرقی، تند، شیرین و گرم استفاده شده است. در ساختار اولیه این عطر از مرکبات، صمغ، گیاهان معطر، اسموکی، ادویه و چوب استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این عطر ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده آن است که این عطر را به یک محصول بی‌نظیر تبدیل می‌کند. قیمت این عطر 5 میلیون تومان است.

5-وان میلیون پرایو پاکو رابان

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز