پرفروش ترین عطر گرم مردانه برای دلفریبی از خانم ها

پرفروش ترین عطر گرم مردانه برای دلفریبی از خانم ها
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از عطرهای با طبع گرم برای آقایانی که در مجالس و مهمانی‌های مختلف شرکت کرده و خواستار جلب توجه هستند، یک امر ضروری به حساب می‌آید. از طرفی استفاده از این عطرها وجهه‌ای شیک، جذاب و تاثیرگذار از آقایان را به تصویر می‌کشد. در این میان، انتخاب عطر مناسب برای آقایانی که به دنبال دلفریبی از خانم‌ها هستند، علاوه بر ماندگاری و پخش بو، به شاخصه غلظت و بودجه‌ کاربر نیز بستگی دارد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت مینیمال پرفیوم، پرفروش‌ترین عطر گرم مردانه برای دلفریبی از خانم‌ها را معرفی می‌کند.

1-عطر گرم مردانه تام فورد مدل عود وود

این عطر که یکی از معروف‌ترین عطرهای تام فورد است در دسته عطرهای تلخ و گرم یونیسکس قرار می‌گیرد. این عطر دارای گروه بویایی شرقی چوبی است که برای موقعیت­‌هایی مثل جلسات اداری و مهمانی‌­های رسمی به ویژه در فصل پاییز و زمستان مناسب است. علاوه بر آن این عطر دارای نت‌های ابتدایی ادویه‌­جات معطر، برگ توتون و دارچین بوده که بعد از مدتی نت­‌های دانه تونکا و وانیل، چوب صندل سفید، خس‌خس (علف وتیور)، روایح چوبی، عود و کهربا از آن بر جای می‌­ماند.

1-عطر تام فورد مدل عود وود

2-عطر دانهیل آیکون ابسولوت

آیکون ابسولوت که یکی از عطرهای معروف برند دانهیل است در گروه بویایی چوبی ادویه‌­ای قرار می‌گیرد. نت‌­های اولیه این عطر گرم مردانه شامل رایحه ترنج و فلفل و نت­‌های میانی آن شامل زعفران، گل رز و گل یاس می‌‌شود. آنچه در آخر از این عطر باقی می­‌ماند رایحه تنباکو، چرم و عود است. این عطر بیشتر برای فضاهای آکادمیک، جلسات اداری و مهمانی­‌های رسمی در فصل پاییز و زمستان مناسب است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

2-عطر دانهیل آیکون ابسولوت

3-عطر گرم مردانه تق هرمس

تق هرمس یک عطر مردانه فرانسوی است که رایحه‌­ای تلخ و معتدل دارد. این عطر در گروه بویایی چوبی چایپر قرار می‌گیرد و به دلیل طبع معتدلی که دارد یک عطر چهار فصل محسوب می‌شود و در تمامی روزهای سال قابل استفاده است. این عطر تلخ مردانه با پخش بوی بالا برای حضور در موقعیت­‌های آکادمیک، جلسات و مهمانی­‌های رسمی مناسب است. این عطر دربردارنده رایحه پرتقال و گریپ فروت بوده که با بوییدن آن حس فرح و انبساط روحی در فرد شکل می‌گیرد. از جمله نت‌های بویی که در نهایت به مشام می‌رسد شامل خزه درخت بلوط، روایح چوبی و لویان می‌شود.

3-عطر تق هرمس

4-عطر دیور ساواج الیکسیر

دیور ساواج الیکسیر عطری مردانه و فرانسوی است که در سال ۲۰۲۱ با رایحه‌­ای تلخ، شیرین و گرم به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه‌ای که دارد بیشتر برای آقایان در موقعیت­‌های روزانه و کژوال، جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی وقرارهای عاشقانه مناسب است. با اسپری کردن این عطر تلخ و گرم مردانه در ابتدا با انبوهی از بوهای ادویه‌­ای مواجه می­‌شوید که ناشی از رایحه جوز هندی، دارچین، گریپ فروت و هل است. بعد از آن هم رایحه‌های اسطوخودوس، عصاره چوب صندل سفید، خس‌خس (علف وتیور)، شیرین بیان، عنبر و نعناع هندی ظاهر می‌­شوند.

4-عطر دیور ساواج الیکسیر

5-عطر گرم مردانه ممو پاریس افریکن لدر

این عطر نیز یکی دیگر از انواع عطرهای یونیسکس با رایحه تلخ، شیرین و گرم است که آقایان علاقه‌مند به این نوع رایحه‌ها را به خود جذب می‌کند. افریکن لدر دارای گروه بویایی چرمی بوده که برای جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی، قرارهای عاشقانه و موقعیت‌های روزانه و کژوال در فصل پاییز و زمستان مناسب است. نت‌­های اولیه این عطر شامل رایحه ترنج، چرم، گل شمعدانی و عطر دل‌­انگیز هل بوده و در انتها هم با بوی زعفران، زیره سبز، عود، خس‌خس (علف وتیور)، مشک و نعناع هندی (پچولی) به پایان می‌رسد.

ممو آفریکن لدر

انتهای پیام

مرتبط با : مینیمال پرفیوم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز