گران ترین عطر گرم زنانه در زمستان 1402

گران ترین عطر گرم زنانه در زمستان 1402 کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیدا کردن عطر گرم زنانه مناسب برای فصل زمستان که درکنار فراهم کردن رایحه‌ای گرم و دلنشین، بتواند عطر و بویی متناسب با سلیقه و روحیه ما داشته باشد، معمولا کمی دشوار به‌نظر می‌رسد. به‌همین دلیل است که اغلب افراد همواره از یک نوع عطر مخصوص استفاده کرده و سراغ تجربه‌های جدید نمی‌روند. اما شاید با نگاهی به عطرهای برندهای معروف دنیا و محبوب در بین دوست‌داران عطر بتوانیم شجاعت بیشتری را در انتخاب یک رایحه جدید و منحصربه‌فرد خرج دهیم.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین عطر گرم زنانه را با بررسی چند سایت فروشنده عطر در زمستان 1402 معرفی می‌کند.

عطر گرم زنانه میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 اکستریت

باکارات رژ 540 اکستریت یک نسخه جدیدتر و به‌روزتر از باکارت رژ است که در سال 2017 به‌عنوان یک عطر لوکس رونمایی شد. یکی از اصلی‌ترین علت‌های قیمت بالای این عطر استفاده از ترکیباتی از طلا و کریستال است که طی پروسه‌ای پیچیده و در دمای 540 درجه به آن اضافه می‌شود.

همین روند استثنایی در تولید، عطر گرم زنانه باکارات رژ 540 اکستریت را به یکی از عطرهای مهم در بین عطرهای کلکسیونی تبدیل کرده است که در ایران با قیمت روز 29 میلیون و 700 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر گرم زنانه میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 اکستریت کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر گرم زنانه تام فورد جاسمین رژ

در بین عطرهای متعددی که تام فورد تاکنون رونمایی کرده است، جاسمین رژ یکی از اغواکننده‌ترین عطرهای زنانه‌ای است که از یک کالکشن خصوصی در 2011 معرفی شد و هم‌چنان طرفداران پروپاقرص خود را در بین عاشقان این برند حفظ کرده است. این عطر بی‌نظیر با قیمت حدودی 16 میلیون و 800 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر گرم زنانه تام فورد جاسمین رژ کاماپرس

عطر گرم زنانه آمواج اوپوس 8

اوپوس 8 یک عطر فاخر و یونیسکس از برند مطرح دنیای عطرها، آمواج است که رایحه‌ای نزدیک به کشور سازنده‌اش، عمان را در خاطره‌ها زنده می‌کند. این عطر گرم زنانه شرقی با آکورد غالب گل‌های سفید را می‌توانید با قیمت تقریبی 15 میلیون تومان تهیه کنید.

عطر گرم زنانه آمواج اوپوس 8 کاماپرس

عطر گرم زنانه کرید رویال عود

مشهورترین عطر گرم زنانه برند کرید، رویال عود، در سال 2011 با تاکید بر واژه « رویال» به‌معنای سلطنتی و ارزشمند به بازار آمد. این عطر سفر بویایی خود را با اسانس‌هایی از ترنج و لیمو شروع کرده و ترکیبی از صدر، صمغ، مشک و عود آن را ادامه می‌دهد. رویال عود کرید با قیمت روز 20 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

عطر گرم زنانه کرید رویال عود کاماپرس

عطر گرم زنانه بلک اپیوم اینتنس

اگر عاشق بوی تلخ قهوه همراه با وانیل و تمشک هستید، احتمالا برای همیشه اپیوم اینتنس یکی از عطرهایی است که در لیست خریدتان قرار می‌دهید. عطر گرم زنانه بلک اپیوم اینتنس با طراحی شیشه چشم‌نواز، قیمتی حدود 7 میلیون و 100 هزار تومان دارد.

عطر گرم زنانه بلک اپیوم اینتنس کاماپرس

 

عطر گرم زنانه کلینیک آروماتیکس الکسیر

کلینیک آروماتیس الکسیر یک عطر گرم زنانه نوستالژیک است که علاوه‌بر گرمای مطبوعی که دارد با داشتن ترکیبی از رایحه‌های ترنج، شمعدانی، زنبق، شکوفه پرتقال، صندل سفید و مشک، تلخی و تندی ویژه‌ای را به حافظه بویایی اضافه می‌کند. آروماتیکس الکسیر با ماندگاری بالا و قیمتی حدود 5 میلیون و 550 هزار تومان عرضه می‌شود.

عطر گرم زنانه کلینیک آروماتیکس الکسیر کاماپرس

عطر گرم زنانه عطر زرجوف کازاموراتی بوکت آیدیل

یک عطر شرقی اصیل از برند باشکوه کازموراتی که ژاک فلوری در سال 2010 آن را برای خانم‌هایی با سلیقه خاص و آرام وارد بازار کرد. این عطر با آکورد غالب کشمیری با قیمت روز 16 میلیون و 800 هزار تومان در دسترس است.

عطر گرم زنانه عطر زرجوف کازاموراتی بوکت آیدیل کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپعطرش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز