خرید میز نهارخوری 4 تا 8 نفره چقدر هزینه دارد؟

خرید میز نهارخوری برای عید چقدر هزینه دارد؟

یک میز نهارخوری شیک و کارآمد هم می تواند اوقات خوشی را برای اعضای خانواده فرآهم کند، هم خاطره یک دورهمی جذاب را برای مهمانان ماندگار سازد. با این وجود، انتخاب بهترین میز نهارخوری 4 تا 8 نفره از میان طرح‌ها و مدل‌های مختلف گاهی اوقات افراد را دچار چالش می‌کند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز، هزینه خرید میز نهارخوری را بررسی می‌کند.

1-میز نهار خوری مهرآسا مدل الماس ۸ نفره

میز ناهارخوری ۸ نفره الماس مهرآسا یک افزودنی مجلل و شیک برای هر فضای ناهارخوری است. این میز نفیس مهرآسا که با اسکلت محکم ساخته شده از چوب راش باکیفیت ساخته شده است، ظرافت و دوام را به نمایش می‌گذارد. طراحی شیک و رنگ سفید آن حسی از مدرنیته و پیچیدگی را به فضای ناهارخوری اضافه می‌کند و آن را برای فضای داخلی معاصر عالی می‌کند. این میز با یک نوع پارچه مخمل تکمیل شده است که راحتی و استایل را افزایش می‌دهد. میز ناهارخوری الماس مهرآسا با ضمانت ۶ماهه تعمیرات، نوید کیفیت ساخت و زیبایی ماندگار را می‌دهد. قیمت این محصول ۲۷ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان است.

1-میز نهار خوری مهرآسا مدل الماس ۸ نفره

2-میز نهار خوری ۴ نفره مدل kat

میز ناهارخوری ۴ نفره کت یک انتخاب همه کاره و کاربردی برای هر فضای غذاخوری است. با ابعاد 12065*75* سانتی متر و ارتفاع صندلی ۴۵ سانتی متر به راحتی چهار نفر را در خود جای می دهد. طراحی سبک وزن صندلی ها امکان حرکت آسان را فراهم می کند، در حالی که هر نیمکت می تواند وزن حداکثر سه نفر را تحمل کند. میز در رنگ‌های مختلف با پایه پیش‌فرض فلز مشکی مات عرضه می‌شود. شکل مستطیلی میز که از ملامینه بادوام ساخته شده است، فضای کافی را برای غذاخوری و معاشرت فراهم می کند و آن را برای مجالس چهار نفره ایده آل می کند. قیمت این محصول ۴ میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-میز نهار خوری ۴ نفره مدل kat

3-ست میز و صندلی نهار خوری چوبی مدل ht2091

مدل HT2091 یک ست میز و صندلی چوبی همه‌کاره برای ۶ تا ۸ نفر ارائه می‌دهد. با ارتفاع بین ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر، دارای پایه چوبی محکم و به شکل مربع یا مستطیل است. گزینه‌های طول میز از ۱۶۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر متغیر است و فضای کافی برای غذاخوری فراهم می‌کند. ۶ یا ۸ نفر را به‌راحتی در خود جای می‌دهد. علاوه بر این، این مجموعه طرح پارچه و تنوع رنگی را ارائه می‌دهد که سازگاری با سبک‌ها و ترجیحات داخلی متنوع را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

3-ست میز و صندلی نهار خوری چوبی مدل ht2091

4-میز نهار خوری دو نفره مدل سپندار

میز ناهارخوری سپندار با گزینه‌های متناسب با اندازه‌های مختلف گروهی، تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد. با قطر ۷۰ سانتی‌متر، پیکربندی دونفره تجربه ناهارخوری صمیمی را فراهم می‌کند. برای مجالس بزرگ‌تر، ابعاد برای پذیرایی از چهار، شش یا هشت نفر، با قطرهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر گسترش می‌یابد. سازگاری این میز به نیازهای مختلف پاسخ می‌دهد و راحتی و عملکرد را تضمین می‌کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از بین انواع پارچه مبل‌های موجود در بازار انتخاب کنند که امکان سفارشی‌سازی بر اساس ترجیحات شخصی و تم‌های دکوراسیون داخلی را فراهم می‌کند. قیمت این محصول از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

4-میز نهار خوری دو نفره مدل سپندار

5-میز نهار خوری استیل زیبا مدل لئونا

مدل لئونا یک میز ناهارخوری استیل زیبا را ارائه می‌دهد که ظرافت و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد. در ارتفاع ۷۶ تا ۷۸ سانتی‌متری، پایه فولادی محکم آن با روکش‌های طلایی یا نقره‌ای خیره‌کننده عرضه می‌شود که به هر فضای ناهارخوری زیبایی می‌بخشد. با شکل مستطیلی و ابعادی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر طول و ۱۰۰ سانتی‌متر عرض، سطح وسیعی را برای غذاخوری و سرگرمی ارائه می‌دهد. رویه میز دارای گزینه‌های مختلفی از جمله سنگ طبیعی، شیشه یا براق است که تطبیق‌پذیری و سبکی را برای تکمیل زیبایی‌های داخلی متنوع ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

5-میز نهار خوری استیل زیبا مدل لئونا

“ایمالز” اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران

ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. برای دسترسی از خدمات ایمالز می‌توانید به وبسایت  https://emalls.ir  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز