خرید جاروبرقی سطلی با بهترین قیمت

جاروبرقی-کاماپرس
لست سکند

با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی برقی، بسیاری از افراد به دنبال باکیفیت‌ترین جارو برقی با بهترین قیمت هستند که بدون خرابی و نیاز به تعمیر، کارایی مناسبی داشته باشد. جاروبرقی‌های سطلی یکی از بهترین جاروهای موجود در بازار محسوب می‌شوند که در طولانی مدت، با دوام هستند. البته تنوع برندهای موجود در بازار باعث سخت شدن انتخاب برای افراد می‌شود.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین جاروبرقی‌ سطلی با بهترین قیمت می‌پردازد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450

این مدل یکی از جدیدترین جاروهای پاکتین است و با موتور اروپایی اسلوونی و پنج سال گارانتی تعویض موتور عرضه می‌شود. این جاروی پرقدرت یکی از بهترین مدل‌های سطلی است و موتور پرقدرت 1400 واتی دارد. سافت استارت استفاده‌ شده در این جارو علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، باعث کم‌صدا شدن جارو هنگام روشن کردن آن شده است. کنترل پنل لمسی این دستگاه علاوه بر طراحی زیبا، کاربرد آسانی دارد و امکان تنظیم مکش آن در پنج سرعت وجود دارد. نصب موتور در در جارو امکان شست‌وشوی آسان مخزن را برای کاربران فراهم کرده است. این مدل به قیمت پنج میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی-کاماپرس

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4500

این محصول با موتور اروپایی دومل و سه سال گارانتی تعویض موتور عرضه می‌شود. این جارو نسبت به سایر مدل‌های سطلی پاکتین دارای ابعاد کوچک‌تری بوده و فضای کمتری اشغال می‌کند. این دستگاه حداکثر 2200 وات توان مصرفی دارد و با این حال در رده مصرف انرژی A قرار می‌گیرد. پنج چرخ گردشی 360 درجه در زیر این جارو به همراه دو چرخ در اطراف آن، امکان جابجایی آسان دستگاه روی هر سطحی را فراهم می‌کند.  لوله تلکسوپی این جارو 92 سانتی‌متر ارتفاع دارد و امکان تنظیم طول لوله از طریق شاسی تعبیه‌شده در پایین آن وجود دارد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 100 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4350

این جاروبرقی با مخزن 21 لیتری علاوه بر طراحی زیبا، دارای پنل کنترل میکرو سوئیچ است. این محصول با موتور دومل اروپایی و ضمانت تعویض پنج ساله عرضه می‌شود. این جارو با وجود توان ماکسیمم 2200 وات، دارای رده مصرف انرژی A است. سافت استارت استفاده‌ شده در این جارو باعث کاهش صدا در حین استفاده و افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. در پشت بدنه جارو یک شیار برای قرار گرفتن لوله و سایر لوازم جانبی آن تعبیه شده است. دو چرخ قرار گرفته در کنار دستگاه علاوه بر چرخ‌های زیر بدنه، حرکت آسان جارو روی هر سطحی را امکان‌پذیر می‌کند. این محصول به قیمت پنج میلیون و 240 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

این جارو با دو نوع موتور دومل و اکونومی عرضه می‌شود و قابلیت تنظیم سرعت دستگاه در دو حالت وجود دارد. در بالای قسمت پشتی جارو کلیدهای روشن و خاموش و تنظیم سرعت دستگاه قرار گرفته است. چرخ‌های این جارو به صورتی طراحی شده‌ که امکان حرکت روی هر سطحی را به راحتی فراهم می‌کنند. فیلتر دوار استفاده‌ شده در این جارو با جمع کردن زباله‌های درشت، تخلیه مخزن دستگاه را به تعویق می‌اندازد. لوله خرطومی از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و در برابر شکستگی و پوسیدگی مقاوم است. این محصول به قیمت سه میلیون و 800 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 5000

پاکتین برای ساخت این جارو از موتور اکونومی چینی با دو سال گارانتی تعویض استفاده کرده است. توان مصرفی این مدل از جاروهای کم‌صدا 1800 وات است. مخزن این جارو با 21 لیتر ظرفیت نیازی به تخلیه مدوام ندارد و امکان استفاده از هر دو نوع کیسه دائمی و یک‌بار مصرف در آن وجود دارد. فیلتر دوار استفاده‌ شده در این جارو از ورود ناخواسته اشیا و زیورآلات به درون جارو جلوگیری می‌کند. لوله خرطومی این محصول نیز از پلاستیک باکیفیت ABS ساخته شده و طول عمر مناسبی دارد. این جاروبرقی به قیمت سه میلیون و 60 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی-کاماپرس

خرید بهترین جاروبرقی از پاکتین

گروه تولیدی “پاکتین” برای اولین بار در سال 1387 شروع به تولید و ساخت انواع جاروبرقی‌های خانگی و صنعتی کرد. این مجموعه برای اولین بار جاروبرقی مخزنی با سیم‌ حمع‌کن اتوماتیک را با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید کرد. پاکتین اولین و تنها تولیدکننده ایرانی است که توانسته گواهینامه ضمانت‌ را از شرکت دومل برای موتورهای اروپایی جاروبرقی‌های خود دریافت کند. کاربران برای خرید این جارو برقی­ها می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://paktin.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز