ثبت نام در بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی تهران

لست سکند

مهاجرت به کشورهای همسایه به دلیل نزدیک بودن به ایران و شرایط اقتصادی و سیاسی مطلوب‌تر، طی چند سال گذشته افزایش پیدا کرده است. ترکیه یکی از همسایه‌های ایران است که به دلیل داشتن مرز مشترک با کشورمان و موقعیت استراتژیک، یکی از گزینه‌های مهاجرت محسوب می‌شود. اما در پروسه مهاجرت به ترکیه، آموختن زبان آن مهم است و به همین دلیل توصیه می‌شود افراد به دنبال بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی در تهران یا دیگر شهرها باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که فردی قصد مهاجرت به ترکیه را دارد یا به برقراری روابط تجاری با تجار این کشور مایل است، باید تا حدی به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد و برای این مورد امکان شرکت در بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی تهران را دارد. یادگیری زبان ترکی روی روند زندگی مهاجران این کشور و روابط مختلف آن‌ها موثر است و تقریبا مشکلات مربوط به فرآیند مهاجرت به ترکیه را تا حد زیادی کم می‌کند. گذشته از مسئله مهاجرت و روابط کاری با مردم ترکیه، یادگیری زبان ترکی استانبولی باعث خواهد شد تا امکان برقراری ارتباط با جمعیت زیادی از مردم کشورهای مختلف را داشته باشید.

زبان ترکی استانبولی و ویژگی‌های آن

ترکی استانبولی رایج‌ترین زبان تورکیک است. زبان تورکیک خانواده زبانی است که علاوه بر ترکی استانبول، زبان‌های آذربایجانی، ازبکی و قزاقستانی را هم شامل می‌شود. فراگیری زبان ترکی اندکی زمانبر است و به صرف وقت مناسب احتیاج دارد. نگاهی به واژگان و گرامر زبان ترکی استانبولی نشان می‌دهد که شباهتی چندانی بین این زبان و انگلیسی وجود ندارد. برخلاف دیگر زبان آموزها که افراد تلاش می‌کنند تا با پیدا کردن شباهتی بین آن‌ها و انگلیسی فرآیند آموزشی را راحت‌تر طی کنند، برای ترکی استانبولی چنین امکانی وجود ندارد و گویا زبانی نو به ذهن متقاضیان آن وارد می‌شود. پس امکان خودخوانی این زبان وجود ندارد و در صورت تلاش برای آموزش دیدن به این شیوه احتمالا نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد.

راز آسمان پایتخت

روش‌های فراگیری زبان ترکی استانبولی

دوره‌های صوتی و سی دی‌های آموزشی می‌تواند به جریان آموزش زبان ترکی کمک کند. اما این موارد هم در صورت آمادگی کافی زبان آموزان مفید خواهد بود و به اندازه تدریس واقعی اثرگذار نیستند. معمولا در تدریس حضوری، چه معلم خصوصی و چه کلاس درس، به دلیل پویش و پرسش و پاسخی که وجود دارد، یادگیری و تسلط بیشتر زبان آموزان اتفاق می‌افتاد.

در صورتی که فردی زمان کافی دارد و مایل به پرداخت هزینه بیشتر است، می‌تواند با مراجعه حضوری به بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی تهران و دیگر شهرها یا از روش‌های دیگر، برای معلم خصوصی درخواست بدهد و فرصت بیشتری برای تمرین صحبت کردن، شنیدن، نوشتن و تقویت گرامر به دست آورد. معمولا کلاس‌های خصوصی هزینه بر هستند و برای افرادی مناسب به نظر می‌رسند که نیاز به تمرکز و توجه بیشتری برای یادگیری زبان دارند.

اما افرادی که مایل به یادگیری ترکی استانبولی با شرایط عادی هستند و نیازی به معلم خصوصی ندارند، کافی است به بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی در تهران یا شهر محل سکونت خود مراجعه کنند. این کلاس‌ها با داشتن معلمان خبره و تعدادی زبان آموز، فرصت مناسبی برای یادگیری ترکی استانبولی هستند. کلاس‌های عمومی آموزش ترکی استانبولی به دلیل حضور دانش آموزان و فراهم شدن امکان مکالمه و سوالات متعددی که در آن مطرح می‌شود، شرایط مناسبی را برای متقاضیان فراهم می‌کنند. منتهی شرکت در بهترین کلاس و آموزش توسط معلم خبره و متبحر پیش شرط مهمی است و باید هنگام ثبت نام به سوابق موسسه زبانی و معلمان توجه داشت تا نتیجه مطلوب به دست آید.

ویژگی‌های بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی تهران چیست؟

یکی از بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی تهران در موسسه اسپیکان برگزار می‌شود که برخی از دوره‌های آن به صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود و تقریبا تمامی افراد امکان حضور در آن را دارند. در صورتی که مایل به شرکت در بهترین کلاس زبان ترکی در تهران هستید باید حداقل 16 سال سن داشته باشید. بیشترین مخاطبان این کلاس گروهی هستند که قصد مهاجرت، زندگی، تجارت، ادامه تحصیل یا سفر تروریستی به ترکیه را دارند.

اسپیکان از بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران محسوب می‌شود که تمامی کلاس‌ها را با کیفیت بالا و با آخرین متد آموزشی روز دنیا برگزار می‌کند. کتاب آموزشی این مجموعه ینی هیتیت برای سطوح پایه تا پیشرفته است و انتشارات دانشگاه آنکارا آن را به چاپ می‌رساند.

این مجموعه نزدیک به ده سال است که زبان ترکی استانبولی را به متقاضیان آموزش می‌دهد و طی این مدت خروجی مناسبی را به ثبت رسانده است. به همین دلیل اشخاص زیادی مایل به یادگیری این زبان در اسپیکان هستند و مجموعه مذکور را یکی از بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی تهران می‌دانند. این مجموعه خدمات دیگری را نیز به زبان آموزان ترکی ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه مدرس خصوصی به محل کار یا زندگی متقاضیان، تعیین سطح اینترنتی رایگان و انجام آزمون‌های پایان ترم با بهترین امکانات اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیکان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز