بهترین مرکز برای تقویت مهارت و استعدادها

یادگیری مهارت‌های مختلف و تقویت هر دو نیمه کره مغز از سنین کودکی آغاز می‌شود و برای این موارد باید به مراکز کاربلد مراجعه کرد. برخی از خانواده‌ها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف سعی در یاد دادن مهارت‌هایی اعم از موسیقی، نقاشی و رباتیک به کودکان خود دارند. اما برای آموزش درست این مهارت‌ها باید به متخصصان هر یک از حوزه‌های مذکور که سابقه کاری در حوزه کودک دارند مراجعه داشت.

به گزارش کاماپرس، در جامعه امروز یادگیری چند مهارت برای هر فردی مهم و قابل توجه است و همواره روانشناسان و مشاوران به این موضوع تاکید دارند. البته مهارت‌های آموزشی باید از سنین مشخصی در دوران کودکی آغاز شده و متناسب با علایق کودک باشد تا از لحاظ روانی آسیبی به او وارد نشود. در نظر گرفتن مجموع این موارد باعث خواهد شد تا کودک مستقل و خودکفا بزرگ شود و در سنین نوجوانی و جوانی درگیر اکتشاف علایق و یادگیری مهارت‌های مختلف نباشد و بیشتر روی گسترش موارد مورد علاقه و ارتقا دادن آن‌ها متمرکز شود. در واقع بسیاری از مهارت‌هایی که در دوران کودکی به کودک آموزش داده می‌شود، آینده او را تغییر داده و به شدت روی روح و روان و همچنین رشد فردی و اجتماعی وی موثر است. اما به منظور آموزش اصولی و گسترش مهارت‌های دوران کودکی باید به یک مرکز معتبر مراجعه کرد.

برتری‌های نارون چیست؟

ایرانیانی که مایل هستند تا کودکانشان در فضایی درست و اصولی مهارت‌های موسیقی، نقاشی یا زبان انگلیسی را فرابگیرند بهتر است به آکادمی آموزشی نارون سر بزنند. موسسه فرهنگی- هنری نارون، یک مجموعه تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی، رباتیک، چرتکه و روبیک است که به دلیل داشتن امکانات و مزایایی مثل پکیج ویژه مادران شاغل (برای دوره زمانی اول خردادماه تا آخر شهریورماه)، برگزاری کلاس‌های آموزشی در بازه زمانی 7 صبح تا 15 بعد از ظهر برای بچه‌ها، دسته بندی کلاس‌ها برای گروه سنی پنج تا 12 سال، ارائه صبحانه و ناهار در صورت درخواست والدین و برگزاری اردوها و تورهای یک روزه شاد و مفرح و پرمحتوای تابستانی توانسته نظر بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کند.

درباره آکادمی نارون بیشتر بدانید

موسسه فرهنگی، هنری فرا اندیشه نارون البرز در قالب آموزشگاه‌های نقاشی، موسیقی، رباتیک، پرورش خلاقیت و استعدادیابی با برگزاری کلاس‌های متنوع و کارآمد در جهت رشد و تعالی فرزندان سرزمینمان با عشق و علاقه زیاد به آموزش و پرورش استعدادها پرداخته است. این مجموعه با ارائه خدمات مذکور در تلاش است تا سهمی در توسعه کشور داشته باشد و کودکان را به سمت تعالی و رشد فردی و اجتماعی سوق بدهد.

راز آسمان پایتخت

البته خدمات این مجموعه تنها برای کودکان نیست و این مرکز آموزش‌های خود را برای بزرگسالان نیز ارائه می‌دهد. در واقع خدمات آموزشی این مجموعه رده سنی 5 تا 9 سال را در برمی‌گیرد. افراد به منظور آشنایی با خدمات این مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌های آن کافی است به سایت اصلی آکادمی نارون به آدرس https://narvanacademy.com/ سر بزنند یا با شماره‌های 02634414938 یا 09351662764 یا 09129798360 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی نارون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز