تیک آف بزرگترین بمب افکن هسته ای آمریکا (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بوئینگ بی 52 استرافورترس، یک هواپیمای بمب افکن راهبردی است که توسط شرکت بوئینگ طراحی، ساخته شده و پیوسته به روزرسانی شده است. این هواپیما قادر است بیش از 32000 کیلوگرم تسلیحات حمل کند و برد عملیاتی آن بدون سوختگیری هوایی به 14080 کیلومتر می رسد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لحظه برخاستن این هواپیمای غول پیکر را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیمای بی 52 این توانایی را دارد که با سرعتی نزدیک به سرعت صوت تا ارتفاع 12 هزار متری اوج بگیرد، همچنین قادر است بمب های هسته ای هدایت شونده را حمل کند و قابلیت ناوبری در سرتاسر جهان را نیز دارد. بی 52 در عملیات مربوط به پایش اقیانوس نیز کاربرد دارد و می تواند عملیات ضد کشتی و مین گذاری دریایی را با موفقیت انجام بدهد.

حداکثر سرعت بمب افکن بی 52 حدود 1005 کیلومتر بر ساعت (0.86) ماخ است و می تواند انواع بمب، موشک، مین و موشک های کروز را حمل کند. این هواپیما از هشت دستگاه موتور توربوفن بهره می برد که زیر هر بال چهار دستگاه از آن ها تعبیه شده اند. بی 52 می تواند بدون سوختگیری مجدد بیش از 12 هزار کیلومتر را بپیماید و چنانچه سوختگیری هوایی انجام بدهد تا جایی پرواز خواهد کرد که توانایی جسمی خدمه پرواز اجازه بدهد. این هواپیما پنج خدمه دارد که شامل فرمانده ناوگان، خلبان، متصدی ناوبری، متصدی رادار و افسر جنگ الکترونیک می شود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تیک آف بزرگترین بمب افکن هسته ای آمریکا (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز