شاسی بلند جدید تویوتا کراون 2023 پا به خیابان گذاشت (ویدیو)

تویوتا کراون که از دهه پنجاه میلادی در بازار داخلی ژاپن حضور داشته است اکنون شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته و به تجهیزات پیشرفته امروزی مجهز شده است و آماده حضور در بازارهای جهانی است. تویوتا کراون جدید قرار است در سال 2023 از راه برسد و امکان انتخاب دو موتور هیبریدی مختلف برای آن وجود دارد. این خودرو به صورت استاندارد چهار چرخ محرک است و به نوعی می توان گفت یک سدان مرتفع است. اگر هنوز هم تردید دارید که تویوتا کراون مدل 2023 را جزو خودروهای سدان دسته بندی کنید و یا جزو شاسی بلندها، بهتر است ویدیویی که در ادامه می آید را تماشا کنید تا بیشتر با این خودرو آشنا شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا کراون (Toyota Crown) مدل 2023 در سه تیپ روانه بازار خواهد شد. تیپ های XLE و Limited به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز هستند که در کنار سه موتور برقی قرار می گیرند. نیروی موتور بنزینی و دو موتور برقی به چرخ های جلو فرستاده می شود، در حالی که موتور برقی سوم چرخ های عقب را به حرکت در می آورد و تویوتا کراون 2023 را به خودرویی چهار چرخ محرک تبدیل می کند.

آریاک سفر

کمپانی تویوتا مدعی است این چیدمان موتورها می تواند 236 اسب بخار نیرو تولید کند و چنانچه فقط موتورهای برقی به کار گرفته بشوند فقط می توان مسافت های کوتاه را با سرعت کم پیمود. تیپ Hybrid Max از دو تیپ دیگر قوی تر است و چیدمان موتوری متفاوتی دارد که می تواند 340 اسب بخار نیرو تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز