شرایط اقامت در هتل دوسکو وان ترکیه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر وان در ترکیه، سالانه پذیرای ایرانیان زیادی است که به صورت زمینی یا هوایی به این شهر سفر می‌کنند. سفر به این شهر به دلیل مقرون به صرفه بودن، از محبوبیت زیادی نزد ایرانیان برخوردار است. غذاهای محلی خوشمزه، شب‌های شلوغ و زنده در کنار جلوه‌های تاریخی، گوشه‌ای از زیبایی‌های این شهر شرقی به حساب می‌آید.

به گزارش کاماپرس، برای سفر رفتن، انتخاب هتلی که امکانات ویژه‌ و موقعیت مکانی خوبی داشته و در عین حال ارزان‌قیمت باشد، حائز اهمیت است. هتل دوسکو وان با قرارگیری در مرکز شهر و ارائه خدمات ویژه به مهمانان خود، انتخاب مناسبی برای اقامت در شهر وان محسوب می‌شود.

در این گزارش امکانات و شرایط رزرو اتاق در هتل دوسکو وان بررسی شده است.

ویژگی هتل دوسکو وان

هتل سه ستاره دوسکو در مرکز شهر وان قرار دارد که به سبب دسترسی عالی به مراکز مهم و موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده، از مسافران خود امتیاز 8.08 را گرفته است. این هتل امکانات خوبی برای آسایش و اقامت لذت‌بخش مسافران فراهم کرده است. رفتار خوب کارکنان در کنار خدمات ویژه و موقعیت مکانی خوب هتل دوسکو باعث شده که بسیاری از گردشگران، این هتل را برای اقامت خود در شهر وان انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

دسترسی هتل دوسکو وان به مراکز مهم شهر

نزدیکی به مراکز مهم تجاری و اماکن دیدنی، از مزیتی‌های هتل دوسکو وان محسوب می‌شود؛ به طوریکه با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مراکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان وان رسید. همچنین این هتل تنها 20 دقیقه با ایستگاه اتوبوس وان فاصله دارد که باعث راحتی در رفت و آمد می‌شود. هتل دوسکو وان 6.1 کیلومتر با قلعه وان و 4.8 کیلومتر با موزه اوراتو فاصله دارد. هم‌چنین می‌توان با پیمودن مسیری 9 دقیقه‌ای از هتل به مسجد یولوکامی رسید. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز حدود 20 دقیقه است.

امکانات هتل دوسکو وان

این هتل سه ستاره برای مهمانان خود امکانات متعددی از جمله پارکینگ رایگان، اتاق‌های سیگار ممنوع و فامیلی روم در نظر گرفته است. مهمانان می‌توانند از وای فای رایگان درسرتاسر هتل استفاده کنند. این هتل هم‌چنین تفریحات مختلفی را برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین بازی سرپوشیده همراه با گیت‌های محافظت از نوزادان در کنار انواع بازی‌ها و پازل‌های مختلف و دی وی دی‌های مناسب کودکان و نوجوانان اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل دوسکو وان می‌توان به آشپزخانه مشترک اشاره کرد که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن استفاده کنند.

کیفیت اتاق‌های هتل دوسکو وان

این هتل دارای 48 اتاق در پنج نوع مختلف است که بسیار تمیز بوده و وسایل مورد نیاز برای اقامتی راحت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. تمامی اتاق­ها امکاناتی مانند مینی‌بار، قسمت نشیمن و فضای ناهارخوری با یخچال‌فریزر دارند که باعث راحتی هرچه بیشتر مهمانان در طول اقامت می‌شود. اتاق­های این هتل به دلیل داشتن پنجره‌های بزرگ، نورگیر هستند و نمای زیبایی از شهر وان را به نمایش می­گذارند. هرچند هتل دوسکو وان در منطقه آرامی قرار دارد، اما در هنگام رزرو می‌توان اتاق عایق‌صدا را انتخاب کرد. این هتل یک تراس بزرگ دارد که از آنجا می‌توان منظره زیبای شهر را به­ویژه در هنگام شب تماشا کرد.

خدمات ویژه هتل دوسکو وان

داخل این هتل یک مرکز تجاری قرار دارد که مهمانان می‌توانند خریدهای کوچک خود را در آن انجام دهند. هتل دوسکو وان تورهای روزانه به مناطق توریستی جزیره آکدامار و قلعه چاوش برگزار می‌کند که باعث می‌شود مسافران بتوانند با خیال راحت و در یک جمع صمیمی به تماشای مکان‌های دیدنی وان بپردازند. این هتل همچنین دارای سرویس کرایه خودرو است. مسافران می‌توانند برای سپری کردن اوقاتی آرام و خواندن کتاب به کتابخانه هتل بروند. هتل دوسکو وان یک استخر شنا دارد که مسافران می‌توانند در آن خستگی خود را از بین ببرند.

هزینه رزرو اتاق در هتل دوسکو

هزینه رزرو اتاق در این هتل بسته به تعداد نفرات، تاریخ رزرو، تعداد روزهای اقامت و نوع اتاق متفاوت است. هتل دوسکو وان 48 اتاق و پنج تایپ مختلف برای رزرو دارد.

رزرو هتل دوسکو وان با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل دوسکو وان می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز