پرفروش ترین کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی اغلب با قابلیت‌هایی زیاد عرضه شده و البته وزن سنگینی دارد. این محصولات اغلب با مادربردهای Mini-ITX و microATX و ATX سازگار بوده و پورت‌های ورودی و خروجی مختلفی را عرضه می‌کنند. متناسب با قیمت این محصولات ممکن است امکاناتی که دارند متفاوت باشد. امکانات بیشتر باعث افزایش بیشتر وزن محصول می‌شود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی MPG GUNGNIR 111R

این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با فضای نصب خنک کننده پردازنده 170 میلی متری عرضه شده و دارای فضای نصب کارت گرافیک 340 میلی متری است. این محصول با تعداد جایگاه فن 6 عددی ارائه شده و تعداد فن نصب شده آن 3 عدد 120 میلی متری در جلو و 1 عدد 12 میلی متری در پشت عنوان می‌شود. این محصول با دو پورت USB 3.2 Gen 1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با مادربردهای Mini-ITX و microATX و ATX سازگار بوده و وزن 9.100 کیلوگرمی دارد. همچنین این محصول با تعداد اسلات‌های توسعه 7 عددی ارائه شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با مدل MPG VELOX 100R

این مدل از کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با فضای نصب خنک کننده پردازنده 175 میلی متری ارائه شده و دارای فضای نصب کارت گرافیک 38 میلی متری است. همچنین تعداد جایگاه فن در این مدل 9 عدد بوده و تعداد فن نصب شده در آن 3 عدد 120 میلی متری در جلو و 1 عدد 120 میلی متری در پشت در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با مادربردهای Mini-ITX و microATX و ATX سازگاری داشته و دارای دو عدد پورت USB 3.2 Gen 1 است. همچنین این محصول 10.31 کیلوگرم وزن داشته و با خروجی میکروفن و هدفون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی MAG FORGE 112R

این محصول با تعداد جایگاه فن 6 عددی ارائه شده و با مادربردهای Mini-ITX و microATX و ATX سازگاری دارد. همچنین این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی دارای فضای نصب کارت گرافیک 330 میلی متری و فضای نصب خنک کننده پردازنده 160 میلی متری بوده و تعداد فن نصب شده بر آن 3 عدد 120 میلی متری برای جلو و 1 عدد 120 میلی متری برای پشت است.

این محصول با دو پورت USB 3.2 Gen 1 طراحی شده و وزن آن 6.24 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود. همچنین این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با تعداد اسلات‌های توسعه هفت عددی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با مدل MEG PROSPECT 700R

این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با فضای خنک کننده پردازنده 185 میلی متری و فضای نصب کارت گرافیک 400 میلی متری عرضه شده و دارای تعداد جایگاه فن 10 عددی است. این محصول از 3 عدد پورت یو اس بی 3.0 و بالاتر استفاده کرده و با مادربردهای ATX و E-ATX و MATX سازگاری دارد.

این کیس کامپیوتر گیمینگ ام اس آی با 3 عدد فن 140 میلی متری جلو و 1 عدد فن 140 میلی متری پشت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و وزن آن 15.950 کیلوگرم است. این کیس با جنس قسمت بیرونی فلزی طراحی شده و خروجی هدفون و میکروفن نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ام اس آیتکنولایفدیجی کالادیجی لند
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز