پرفروش ترین ساعت هوشمند کیسلکت کدام است؟

ساعت هوشمند کیسلکت با مدل‌های مختلفی در بازار ارائه شده و قابلیت‌های متنوعی را عرضه می‌کند. پرفروش‌ترین محصولات این برند اغلب با قیمت 1 تا 3 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شوند و در اکثر موارد قابلیت مکالمه دارند. این ساعت‌‌ها از حالت‌های ورزشی متعددی پشتیبانی کرده و در مدل‌های اسپرت عرضه شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند کیسلکت را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مدل Kr ساعت هوشمند کیسلکت

این ساعت هوشمند با آی او اس 11 به بالا و اندروید 6 به بالا سازگار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 590 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که قابلیت مکالمه داشته و ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و به طور کلی همراه با بند 56 گرم وزن دارد. این ساعت برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب بوده و از 70 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن،  ساعت هوشمند کیسلکت دارای بازدهی باتری 3 روزه در استفاده عادی بوده و تنها به 2 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدل Calling watch Kr Pro ساعت هوشمند کیسلکت

این ساعت هوشمند کیسلکت با ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعت عرضه شده و با قیمت 2 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول کیسلکت با سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر یا آی او اس 9 و بالاتر سازگار بوده و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول از زبان فارسی در پیام و اعلان پشتیبانی می‌کند و کاربرد آن برای ورزش و استفاده روزمره مناسب است. این محصول امکان استفاده از 70 حالت ورزشی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مدل Calling Watch Ks Pro

ساعت هوشمند دیگری که جزو پرفروش‌های برند کیسلکت به حساب می‌آید دارای ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی بوده و با قیمت 3 میلیون و 140 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در پیام و اعلان پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند کیسلکت مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و غبار داشته و بازدهی باتری آن 6 تا 7 روز با استفاده معمولی در نظر گرفته می‌شود.

مدل SAE K11 ساعت هوشمند کیسلکت

این محصول بدون قابلیت مکالمه عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند که ظرفیت باتری 330 میلی آمپر ساعتی داشته و استفاده از آن برای کاربرد ورزشی و روزمره مناسب است، به طور کلی 54 گرم وزن داشته و جنس بدنه آلومینیومی دارد. این ساعت هوشمند کیسلکت با بازدهی باتری 5 تا 7 روز در اختیار کاربران قرار گرفته و اندازه صفحه نمایش 1.39 اینچی دارد.

مدل Calling Watch Ks2 ساعت هوشمند کیسلکت

این مدل ساعت هوشمند کیسلکت با سیستم عامل اندروید 6 به بالا و آی او اس 9 به بالا سازگار بوده و با قیمت 3 میلیون و 590 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با قابلیت مکالمه عرضه شده، از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند و شارژدهی آن تا 9 روز در حالت عادی عنوان شده است. این محصول قابلیت استفاده از 100 حالت ورزشی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز