با 6 میلیون ساعت هوشمند سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

ساعت هوشمند-کاماپرس
لست سکند

اغلب ساعت‌های هوشمند سامسونگ به طور کلی گران‌تر از ساعت‌های شیائومی هستند و این مساله را در زمان خرید محصول باید لحاظ کرد. به عبارت دیگر وقتی محصولی 6 میلیون تومانی از دو برند مختلف در نظر دارید این دو محصول به دلیل تفاوت قیمت کلی در خود برند، می‌توانند قابلیت‌های متنوعی را نسبت به هم پوشش دهند. اما به طور کلی می‌توان گفت که سامسونگ و شیائومی جزو پرطرفدارترین برندهای ساعت هوشمند بوده و انتخاب هر یک از آن‌ها کارآمدی‌های خود را خواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش 2 ساعت هوشمند سامسونگ و 2 ساعت هوشمند شیائومی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 40mm

این ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اندروید 6 به بالا سازگار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 6 میلیون و 519 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سامسونگ با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه شده و ظرفیت باتری 247 میلی آمپر ساعتی دارد. کاربرد این ساعت هوشمند برای ورزش و استفاده روزمره مناسب بوده و وزن آن به طور کلی 26 گرم است. این محصول سامسونگ از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری 247 میلی آمپر ساعتی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 4 40mm-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 4 Classic 46mm

این ساعت هوشمند سامسونگ دارای ظرفیت باتری 361 میلی آمپر ساعتی است و با قیمت 7 میلیون و 90 هزار تومان فروخته می‌شود. این ساعت با سیستم عالم اندروید 6 و بالاتر سازگار بوده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، امکان مکالمه با این ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد. وزن این محصول 52 گرم بوده و در آن از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌شود. بازدهی باتری این محصول تا 40 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 4 Classic 46mm-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی با مدل S1

این ساعت هوشمند شیائومی امکان استفاده از 117 حالت ورزشی مختلف را در اختیار کاربر قرار داده و با قیمت 6 میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول که امکان پشتیبانی از حالت مکالمه را دارد، با ظرفیت باتری 470 میلی آمپر ساعتی عرضه شده که بازدهی 12 روزه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده کرده و مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت و خیسی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی با مدل S1 Active-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی با مدل S1 Active

ساعت هوشمند دیگری که می‌توان خریداری کرد با قیمت 5 میلیون و 339 هزار تومان در بازار موجود است و نسبت به مدل‌های دیگر قیمت کمتری دارد. این ساعت هوشمند شیائومی ظرفیت باتری 470 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این ساعت با وزن 36 گرمی و سایز صفحه 1.43 اینچی ارائه شده و حالت نویزگیر نیز دارد. این ساعت از 117 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و قابلیت‌های مختلفی مانند پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون دارد.

ساعت هوشمند شیائومی با مدل S1-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی کالاسامسونگشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز