جدیدترین ساعت هوشمند برای استفاده روزمره + قیمت

ساعت هوشمند مناسب برای استفاده روزمره را می‌توان در رنج قیمتی 2 میلیون تومان پیدا کرد. با اینکه ساعت‌هایی با هزینه کمتر در بازار وجود دارند که برای استفاده روزمره پیشنهاد می‌شوند اما ساعت‌های جدید که قابلیت مکالمه داشته و اکثرا چندین ویژگی مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهند، انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین ساعت‌های هوشمند برای استفاده روزمره را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است.

ساعت هوشمند ریورسانگ با مدل Motive 6 Pro SW62

این ساعت هوشمند علاوه بر کاربرد روزمره برای کاربرد رسمی و ورزشی نیز مناسب بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 154 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سیستم عامل اندروید 5.1 به بالا و آی او اس 12 به بالا سازگاری داشته و مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد. سایز صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.83 اینچ بوده و زمان لازم برای شارژ شدن آن 2 تا 3 ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول با قابلیت مکالمه ارائه شده و در آن قابلیت کنترل دوربین گوشی، قابلیت پیدا کردن تلفن همراه و قابلیت پذیرش یا رد تماس وجود دارد. این ساعت امکان استفاده از 100 حالت ورزشی مختلف را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند ریورسانگ با مدل Motive 6 Pro SW62-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند کیسلکت با مدل Calling Watch Kr2

این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه شده و با قیمت 3 میلیون و 579 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که برای استفاده روزمره و ورزشی گزینه‌ای مناسب است امکاناتی مانند یادآوری کم تحرکی، تست استرس، مانیتور خواب و زنگ ساعت داشته و 4 مینی بازی داخلی دارد. این ساعت هوشمند به 2 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز داشته و میزان روشنایی آن 1000 نیت است. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.43 اینچ در نظر گرفته شده و با جنس بدنه آلومینیومی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند کیسلکت با مدل Calling Watch Kr2-کاماپرس

ساعت هوشمند HK15 Ultra 2 Max

این محصول با سیستم عامل اندروید 7 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری داشته و با قیمت 1 میلیون و 659 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام بوده و استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. از دیگر امکانات قابل توجه در این ساعت هوشمند می‌توان به حالت ویبره، امکان ذخیره سازی اطلاعات بر روی گوشی، پایش تنفس، پایش خواب، حالات ورزشی مختلف و قابلیت تغییر طرح ساعت اشاره کرد.

ساعت هوشمند HK15 Ultra 2 Max-کاماپرس

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل TOP-3

این محصول با کاربرد روزمره، ورزشی و رسمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای نمایشگر زمان، تاریخ و آب و هوا بوده و امکان استفاده از قابلیت ویبره را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به اندازه صفحه نمایش نسبتا بزرگ آن اشاره کرد که 1.9 اینچ در نظر گرفته شده است. این محصول امکان تغییر طرح ساعت را در اختیار کاربر گذاشته و ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی دارد.

ساعت هوشمند هاینو تکو با مدل TOP-3-کاماپرس

ساعت هوشمند BOROFONE BD4

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که برای کاربرد رسمی، روزمره و ورزشی انتخابی مناسب به حساب می‌آید دارای جنس بدنه آلیاژ زینک بوده و قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند با اندازه صفحه نمایش 1.32 اینچی عرضه شده و محصولی زیبا و کاربردی برای استفاده روزمره به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند BOROFONE BD4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز