شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

خرید اقساطی ساعت هوشمند-کاماپرس

برای خرید اقساطی ساعت هوشمند کافی است که خریداران از برخی پلتفرم‌های معتبر کمک بگیرند و به نوعی از آن‌ها وام دریافت کنند. سایت تکنولایف نیز برای سهولت دسترسی مخاطبان به خریدی معتبر و اقساطی، با برخی از پلتفرم‌های پرداخت آنلاین همکاری می‌کند که خریدار کافی است آن پلتفرم را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کند. در این روش نیازی به ضامن و پیش پرداخت نیست و محصول در اقساط 18 و 24 ماهه به فروش می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند از تکنولایف را بررسی می‌کند.

استفاده از پلتفرم ازکی وام در خرید اقساطی ساعت هوشمند

مبلغ وامی که در خرید اقساطی ساعت هوشمند از طریق پتلفرم ازکی وام می‌توان دریافت کرد بین 20 تا 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مدت بازپرداخت این وام نیز 18 ماهه بوده و در آن نیازی به ضامن یا حضور فرد وجود ندارد.

برای استفاده از شرایط ازکی وام، خریداران ابتدا باید در سایت آن ثبت نام کرده و درخواست اعتبار دهند. بعد از این کار، مرحله اعتبار سنجی و بارگذاری مدرک صورت گرفته که با پیامک و تماس انجام می‌شود. نسخه فیزیکی مدرک نیز به صورت پستی ارسال خواهد شد. بعد از انجام تمام مراحل، کیف پول خریداران شارژ شده و امکان نهایی کردن خرید در تکنولایف فراهم می‌شود.

خرید اقساطی ساعت هوشمند-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

استفاده از پلتفرم ایزی پی در خرید اقساطی ساعت هوشمند

برای خرید اقساطی ساعت هوشمند از طریق پلتفرم ایزی پی قبل از هرچیز باید ثبت نام و عقد قرارداد از طریق این سایت انجام شود. بعد از این مرحله، ارجاع به سیستم اعتبار سنجی انجام شده و بعد از تایید نهایی، تخصیص اعتبار انجام می‌شود. به این مسئله باید توجه کرد که برای خرید اقساطی در ایزی پی باید با شماره تلفنی که به نام خود خریدار است، اقدام کرد.

استفاده از پلتفرم بالون در خرید اقساطی ساعت هوشمند

روش سوم در خرید اقساطی ساعت هوشمند از تکنولایف این است که از پلتفرم بالون کمک گرفته شود. بالون برخلاف پلتفرم‌های دیگر امکان خرید اقساطی 24 ماهه را هم فراهم می‌کند. در این پلتفرم باید مبلغ و شرایط بازپرداخت مشخص شود و بعد از آن مراحلی مانند ثبت نام و ورود، احراز هویت و اعتبار سنجی و بارگذاری تصویر چک و ثبت صیاد صورت می‌گیرند. زمانی که اعتبار دریافت شد، امکان خرید فراهم می‌شود.

در خرید از سایت بالون امکان خریدی آسان و سریع فراهم شده و نیازی به مراجعه به شعب مختلف بانکی مانند بانک سامان یا بلوبانک نیست.

خرید اقساطی ساعت هوشمند-کاماپرس

خرید اقساطی چند کالا در تکنولایف

علاوه بر این که امکان خرید اقساطی یک کالا در سایت تکنولایف فراهم شده، باید توجه داشت که خریداران می‌توانند چند کالای مختلف را به طور همزمان انتخاب کرده و هزینه آنها را به صورت اقساطی پرداخت کنند. برای انتخاب انواع مختلف کالا نیز محدودیتی مشخص نشده است.

چک صیادی فراموش نشود

ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر برای خرید اقساطی ساعت هوشمند یا هر محصول دیگر موجود در تکنولایف، باید از چک صیادی استفاده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وامایزی پیتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

  1. سیدمجتبی مستوری گفته:

    برای کارمندان رسمی دولت با کسر از حقوق وسفته .جایی گوشی اقساط شش ماهه نمی فروشند؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز