پرفروش ترین گوشی های شیائومی دو سیم کارت

پرفروش ترین گوشی های شیائومی دو سیم کارت
لست سکند

شیائومی فقط یک برند چینی در بازار نیست، بلکه امروزه به سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شده که محصولات باکیفیت و متنوعی را برای کاربران با نیازهای متفاوت ارائه می‌کند. این شرکت هم گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای دارد و هم گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این تنوع محصول و منحصر به‌فرد بودن در کنار قیمت رقابتی و ارائه گوشی‌های دو سیمکارته متنوع، باعث شده که مردم بیش از پیش رو به خرید گوشی‌های شیائومی بیاورند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی دو سیم کارت را به همراه قیمت آن‌ها به شما معرفی می‌کند.

1-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11

ردمی نوت 12 که یکی از گوشی های دو سیمکارت شیائومی به شمار می‌رود، دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی و ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم شش گیگابایت است. این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که قابلیت استفاده از شارژ سریع 33 وات را دارد. این گوشی همچنین دارای دوربین‌های اصلی با کیفیت‌های 50، هشت و دو مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلو آن نیز 13 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 به قیمت شش میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

1-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11

راز آسمان پایتخت

2-گوشی شیائومی مدل13 T Pro 5G

یکی دیگر از گوشی‌های قرار گرفته در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی، سری T این برند بوده که با نام 13T Pro به بازار عرضه شده است. به طور کلی سری T جزو اولین محصولاتی است که آن را قاتل پرچمدار می‌شناسند و قابلیت ضد آب بودن دارد. علاوه بر آن، گوشی شیائومی 13 تی پرو نیز در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. این گوشی همچنین با سخت‌افزار قدرتمند خود می‌تواند بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به راحتی اجرا کند و با حافظه‌های 256، 512 و یک ترابایت همراه با رم 12 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز دارد.

گوشی شیائومی مدل 13 T Pro 5G به قیمت 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

2-گوشی شیائومی مدل 13T Pro 5G 

3-گوشی شیائومی مدل Redmi 12C

این گوشی، یکی دیگر از پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی است که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم شش گیگابایتی به بازار عرضه شده است. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. گوشی شیائومی مدل Redmi 12C دارای شبکه اینترنتی 4G  بوده و قابلیت استفاده همزمان از دو سیمکارت دارد. دوربین پشت این گوشی با کیفیت 50 و 0.08 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلو آن نیز پنج مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی مدل Redmi 12C به قیمت شش میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

3-گوشی شیائومی مدل Redmi 12C

4-گوشی شیائومی مدل Redmi 10C

گوشی شیائومی مدل Redmi 10C نیز یکی دیگر از گوشی‌های عرضه شده توسط شیائومی است که دو سیمکارت دارد و با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای رم چهار گیگابایتی و تعداد هشت هسته پردازشگر است که کارایی آن را بسیار بالا می‌برد. این گوشی دارای دوربین‌های اصلی با کیفیت 50 و دو مگاپیکسل است و کیفیت دوربین جلو آن نیز پنج مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. همچنین ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند باعث شارژ سریع دستگاه شود و امکان استفاده از اینترنت 4.5 G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی شیائومی مدل Redmi 10C به قیمت شش میلیون تومان عرضه شده است.

4-گوشی شیائومی مدل Redmi 10C

5-گوشی شیائومی مدل 13 T 5G

گوشی شیائومی 13 تی، جدیدترین گوشی قاتل پرچمدار این برند و یکی دیگر از انواع گوشی‌های دوسیمکارته محسوب می‌شود که با توجه به کارایی و ویژگی‌های خود جایگاه خوبی در بین کاربران پیدا کرده است. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 6.67 اینچی است و امکان دیدن محتوای صفحه زیر نور را نیز به راحتی فراهم می‌کند. امکان استفاده از دو سیمکارت، این امکان را به کاربران می‌دهد که هر وقت به هر کدام نیاز داشتند، بتوانند از آن استفاده کنند.

گوشی شیائومی مدل 13T 5G به قیمت 28 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

5-گوشی شیائومی مدل 13T 5G

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز