شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 Ultra از دیجی کالا

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام می‌توان از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی کمک گرفت. دیجی کالا به عنوان سایتی معتبر و پرطرفدار یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای خرید اقساطی به حساب می‌آید. برای اینکه کاربران بتوانند از دیجی کالا خرید اقساطی داشته باشند، باید قبل از هرچیز در دیجی پی ثبت نام کرده و از طریق دیجی پی خرید خود را ثبت کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 Ultra از دیجی کالا را بررسی می‌کند.

اقساط گوشی سامسونگ S23 Ultra به چه صورت است؟

گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام در زمان تهیه این گزارش با قیمت 55 میلیون و 125 هزار تومان به فروش می‌رسد. هزینه این محصول متناسب با شکل قسط بندی که انتخاب می‌شود قابل پرداخت است. امکان دریافت وام 10، 15، 20 و 30 میلیون تومانی در دیجی پی فراهم شده و اقساط آن را می‌توان به شکل 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه انتخاب کرد.

سامسونگ S23 Ultra-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اقساط ماهانه گوشی سامسونگ S23 Ultra

در صورتی که اقساط 6 ماهه را برای این گوشی در نظر بگیریم و مبلغ کل وام 10 میلیون تومان باشد، در این صورت ماهانه 1 میلیون و 780 هزار تومان باید پرداخت شود. در صورتی که در اقساط 12 ماهه مبلغ وام دریافتی 30 میلیون تومان باشد، ماهانه 2 میلیون و 822 هزار تومان باید پرداخت کرد.

باید به این مسئله توجه داشت که در صورت تغییر انتخاب نوع اقساط مبلغ ضمانتی که در نظر گرفته می‌شود نیز تغییر می‌کند. برای مثال در وام 10 میلیون تومانی 15 میلیون و در وام 30 میلیون تومانی، 45 میلیون در نظر گرفته شده است.

سامسونگ S23 Ultra-کاماپرس

مدارک لازم برای خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 Ultra تنها به چک صیادی نیاز است که مبلغ ضمانت آن بین 15 تا 45 میلیون تومان قرار دارد. سود سالانه از خرید این گوشی برای کاربر 23 درصد در نظر گرفته می‌شود. هزینه خدمات و زیرساخت نیز در این خرید محاسبه می‌شوند که در حدود 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است و هر چه مبلغ وام بیشتر باشد مقدار آن به 2 میلیون نزدیک‌تر خواهد شد.

سامسونگ S23 Ultra-کاماپرس

ویژگی‌های گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام

گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از این جهت سایز صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته و برای کاربردهای مختلف مانند تماشای فیلم یا گردش در فضای مجازی جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

این گوشی با دوربین‌های بسیار قوی 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و قابلیت زوم دیجیتال تا 100 برابر را دارد. این محصول انتخابی فوق العاده برای عاشقان عکاسی به حساب می‌آید و زوم اپتیکال آن نیز تا 3 و 10 برابر است. شبکه اینترنتی که این محصول از آن پشتیبانی می‌کند 5G بوده و قابلیت شارژ سریع 45 واتی در آن وجود دارد. علاوه بر آن می‌توان برای شارژ بی سیم و شارژ معکوس نیز روی آن حساب باز کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز