شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13

لست سکند

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با چک صیادی در دیجی پی امکان‌پذیر است. در این خرید سود سالانه خریدار 23 درصد خواهد بود و در آن هزینه‌ای برای زیرساخت و خدمات در نظر گرفته می‌شود. گوشی آیفون 13 با دو حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و به همین جهت دو قیمت متفاوت دارد که هر یک از آن‌ها را می‌توان به شکل اقساطی خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13 را با جست و جو در سایت دیجی پی معرفی می‌کند.

قیمت گوشی آیفون 13 در بازار چند است؟

این گوشی در زمان تهیه این گزارش با حافظه داخلی 256 مگابایتی و رم 4 گیگابایتی دارای قیمت 49 میلیون و 700 هزار تومان بوده و در صورتی که حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی و حافظه رم آن 4 گیگابایتی باشد با قیمت 39 میلیون و 990 هزار تومان به فروش می‌رسد.

apple-iphone-13گوشی آیفون 13-کاماپرس-01

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی

برای خرید گوشی آیفون 13 CH با حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهترین گزینه انتخاب وام 30 میلیون تومانی است که حداکثر وام دیجی پی برای خرید محصول در نظر گرفته می‌شود. البته می‌توان وام‌هایی با مبلغ کمتر را دریافت کرد. به هر حال، هر گزینه‌ای که برای پرداخت وام انتخاب شود، مابقی هزینه محصول باید به صورت نقد پرداخت شود.

در صورتی که وام 30 میلیون تومانی دیجی پی به کاربر تعلق گیرد، در این حالت بخشی از هزینه گوشی به طور نقد دریافت شده و مابقی آن در اقساط 12 ماهه پرداخت می‌شود.

قسطی که برای هر ماه در نظر گرفته می‌شود 2 میلیون و 822 هزار تومان است. علاوه بر آن، نیاز به مبلغ ضمانت 45 میلیون تومانی نیز وجود داشته و هزینه خدمات و زیرساخت نیز 3 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

apple-iphone-13گوشی آیفون 13-کاماپرس

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی

شرایط خرید این محصول همانند مدل قبل بوده و همچنان بهترین گزینه برای خرید آن، وام 30 میلیون تومانی با اقساط 12 ماهه است. بازپرداخت و مبلغ ضمانت یا هزینه خدمات و زیرساخت، همگی همانند گزینه قبل بوده و تنها تفاوتی که وجود دارد در میزان پول نقدی است که باید پرداخت شود. در این گزینه به دلیل ارزان بودن تنها در حدود 10 میلیون تومان پول نقد در ابتدا دریافت می‌‌شود.

گوشی آیفون 13-کاماپرس

ویژگی‌های گوشی آیفون 13 CH

این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و از ظرفیت باتری 3240 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول با دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و دارای فلاش دوگانه است. علاوه بر آن، این محصول از اینترنت 5G نیز پشتیبانی کرده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 20 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

apple-iphone-13گوشی آیفون 13-کاماپرس-

گوشی آیفون 13 محصولی ضد آب بوده و علاوه بر کاربرد روزمره و عادی انتخابی فوق العاده برای گیمینگ نیز به حساب می‌آید. این گوشی با نسخه بلوتوث 5.0 و نویزگیر فعال، دارای 6 هسته پردازشگر بوده و از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلازکی وامدیجی پیدیجی کالاکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز