شرایط خرید اقساطی گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس

لست سکند

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی Redmi Note 12S امکان گرفتن وام 10 میلیون تومانی وجود دارد. با توجه به اینکه هزینه خرید این گوشی کمتر از وام دریافتی است مابقی وام در کیف پول کاربر باقی می‌ماند و امکان خرید محصول دیگر را هم به او می‌دهد. برای این منظور قبل از هر چیز کاربر باید به این مسئله دقت کند که دیجی پی یا دیجی کالا برای فروش این محصول به شکل اقساطی، چک صیادی دریافت می‌کند. علاوه بر آن، هزینه خدمات و زیرساخت دریافت کرده و مبلغی را به عنوان ضمانت در نظر می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی گوشی شیائومی Redmi Note 12S را با جست و جو در سایت دیجی پی معرفی می‌کند.

خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس (Redmi Note 12S) با اقساط 6 ماهه

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی که قیمت آن در حدود 8 میلیون تومان است، می‌توان مبلغ 10 میلیون تومان وام دریافت کرد. اقساط این وام 1 میلیون و 780 هزار تومان است که در طول 6 ماه بازپرداخت شده و هزینه خدمات و زیرساخت در نظر گرفته شده برای آن 592 هزار تومان خواهد بود. برای خرید این گوشی با اقساط 6 ماهه به مبلغ 15 میلیون تومان ضمانت نیاز است.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خرید گوشی شیائومی Redmi Note 12S با اقساط 9 ماهه

برای دریافت وام 10 میلیون تومانی برای خرید این محصول می‌توان بازپرداختی 9 ماهه را در نظر گرفت. اقساط این وام 2 میلیون و 670 هزار تومان برای هر ماه در نظر گرفته شده و در طول 9 ماه بازپرداخت آن تمام می‌شود. برای هزینه و خدمات زیرساخت این محصول مبلغ 875 هزار تومان دریافت می‌شود و مبلغ ضمانت مورد نیاز برای آن 22 میلیون و 500 هزار تومان است.

خرید گوشی شیائومی Redmi Note 12S با اقساط 12 ماهه

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی در مدت 12 ماه، مبلغی در حدود 940 هزار تومان در ماه را باید در نظر گرفت. هزینه زیرساخت و خدمات در نظر گرفته شده برای اقساط 12 ماهه این محصول 1 میلیون تومان بوده و مبلغ ضمانت مورد نیاز برای آن 15 میلیون تومان است.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S-کاماپرس

ویژگی‌های گوشی شیائومی Redmi Note 12S

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده است و محصولی با 8 هسته پردازشگر به حساب می‌آید. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و 176 گرم وزن دارد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 108، 8 و 2 مگاپیکسلی ارائه می‌شوند و کیفیت دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل است.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی شیائومی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است. علاوه بر آن، این محصول امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 واتی را ارائه می‌دهد و از نوع باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند. نسخه بلوتوث به کار رفته در این گوشیس 5.2 بوده و جک 3.5 میلی متری صدا نیز دارد.

شبکه اینترنت به کار رفته در این محصول 4G بوده و نوع درگاه شارژر آن تایپ سی است. با این گوشی امکان استفاده همزمان از دو سیمکارت برای کاربر فراهم می‌شود و می‌تواند از سیستم عامل اندروید 13 کمک بگیرد. رزولوشن این محصول 1080 در 2400 پیکسل است که عدد خوبی به حساب می‌آید و میزان روشنایی صفحه نمایش آن 700 نیت تا حداکثر 1000 نیت است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی پیدیجی کالاشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز