ارزان ترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه + قیمت

لست سکند

برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ، یکی از قابلیت‌های مهمی که اکثر خریداران به آن دقت می‌کنند، داشتن امکان مکالمه است. در این میان با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان نیز امکان خرید ساعت هوشمندی که قابلیت مکالمه داشته و علاوه بر آن امکانات بسیار مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد، وجود دارد. برای این منظور این ساعت‌ها از زبان فارسی در اعلان و پیام نیز پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه را با جست و در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch4 40mm

این ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 6 میلیون و 149 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 6.0 و بالاتر سازگاری داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند سامسونگ دارای ظرفیت باتری 247 میلی آمپر ساعتی بوده و 26 گرم وزن دارد. این محصول از حالت‌های ورزشی مختلفی پشتیبانی کرده و دارای امکاناتی مانند پایش وضعیت استرس، پایش وضعیت خواب، قابلیت شخصی سازی واچ فیس و نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم است.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch4 40mm-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch Classic 46mm

این ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل‌های اندروید 6.0 و بالاتر سازگار بوده و با قیمت 7 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت باتری 361 میلی آمپر ساعتی بوده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند که با قابلیت مکالمه عرضه شده 52 گرم وزن دارد و اندازه صفحه نمایش آن 1.4 اینچ است. این محصول از حالات ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و امکان بهره بردن از NFC و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch Classic 46mm-کاماپرس

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 5 40mm

این ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب بوده و با قیمت 7 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با سیستم عامل اندروید 6.0 و بالاتر سازگار بوده و ظرفیت باتری 284 میلی آمپر ساعتی دارد، از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این محصول با 28.7 گرم وزن ارائه شده و بازدهی باتری آن تا 40 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 5 40mm-کاماپرس

 

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 6 40mm

این ساعت هوشمند با اندروید 10.0 و بالاتر سازگار بوده و با قیمت 9 میلیون و 227 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با قابلیت مکالمه عرضه شده از زبان فارسی در پیام و اعلان پشتیبانی کرده و ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی دارد. این ساعت هوشمند که برای کاربرد ورزشی، روزمره و رسمی مناسب است از بیش از 90 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و دارای صفحه نمایش لمسی و رنگی است.

ساعت هوشمند سامسونگ با مدل Galaxy Watch 6 40mm-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز