شرایط خرید اقساطی گوشی آنر مدل 90

برای خرید اقساطی گوشی آنر مدل 90 به مبلغ ضمانت 30 میلیون تومانی و چک صیادی نیاز دارید. در این خرید می‌توان وام 20 میلیون تومانی را در اقساط 9 یا 12 ماهه پرداخت کرد. باقی مانده پول وام که مبلغ اندکی خواهد بود در حساب کیف پول دیجی پی باقی مانده و می‌توان خرید دیگری با آن انجام داد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی گوشی آنر مدل 90 را با جست و جو در سایت دیجی پی و دیجی کالا معرفی می‌کند.

قیمت گوشی آنر مدل 90 چند است؟

این گوشی آنر در زمان تهیه این گزارش با قیمت 19 میلیون و 769 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده قابلیت استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی گوشی آنر مدل 90 با اقساط 9 ماهه

برای خرید این محصول می‌توان وام 20 میلیون تومانی دیجی پی را دریافت کرده و آن را در مدت 9 ماه بازپرداخت کرد. برای این منظور مبلغ هر قسط 2 میلیون و 440 هزار تومان در نظر گرفته شده و هزینه زیرساخت و خدمات آن 1 میلیون و 638 هزار تومان است.

 

شرایط خرید اقساطی گوشی آنر مدل 90 با اقساط 12 ماهه

برای خرید اقساطی گوشی آنر با اقساط 12 ماهه، مبلغ هر قسط در حدود 1 میلیون و 881 هزار تومان خواهد بود و هزینه خدمات و زیرساخت آن 2 میلیون و 142 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

ویژگی‌های گوشی آنر مدل 90

این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول با سه دوربین 200، 12 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 50 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و قابلیت زوم دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این گوشی آنر از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و نویزگیری فعال دارد.

گوشی آنر مدل 90 با قابلیت شارژ سریع 66 واتی و شارژ معکوس 5 واتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و نوع باتری آن لیتیوم یون پلیمر است. این گوشی به طور کلی 183 گرم وزن داشته و محصولی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرازکی وامبالوندیجی پیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز