مناسب ترین گوشی میان رده برای فیلم دیدن در ایام عید

عکس زن با گوشی-کاماپرس
لست سکند

برای انتخاب بهترین گوشی میان رده برای دیدن فیلم در ایام عید می‌توان از گوشی‌های سری آ سامسونگ استفاده کرد و یا سراغ محصولات ردمی نوت شیائومی رفت. علاوه بر آن، گوشی‌های پوکو نیز گزینه‌ای بسیار مناسب برای دیدن فیلم و انیمیشن به حساب می‌آیند.

کاماپرس در این گزارش مناسب‌ترین گوشی‌های میان رده برای فیلم دیدن در ایام عید را معرفی کرده‌اند.

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A54 ویتنام

این گوشی میان رده سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 15 تا 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی که با ظرفیت حافظه مناسبی ارائه شده و امکان سیو و نگه داری چندین فیلم مختلف را فراهم می‌کند، دارای سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می‌کند.

این محصول با سه دوربین 50، 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و امکان استفاده از قابلیت زوج دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی میان رده با شبکه اینترنت 5G سرعت مناسبی برای دانلود فیلم داشته و وزن آن 202 گرم در نظر گرفته می‌شود.

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A54 ویتنام-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A34 ویتنام

گوشی میان رده دیگری که برای فیلم دیدن انتخابی مناسب به حساب می‌آید گوشی A34 سامسونگ است که در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 10 تا 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد که صفحه‌ای نسبتا بزرگ و مناسب برای دیدن فیلم است.

رزولوشن صفحه نمایش این گوشی مانند گوشی قبل بوده و وزن آن 199 گرم در نظر گرفته می‌شود. این گوشی میان رده دارای سه دوربین 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو بوده و محصولی ضد آب است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر عنوان شده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز دارد. علاوه بر آن، این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A34 ویتنام-کاماپرس

گوشی میان رده شیائومی با مدل ردمی نوت 12 پرو

این مدل از گوشی میان رده با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 67 واتی را فراهم می‌کند. رزولوشن صفحه نمایش این محصول 1080 در 2400 پیکسل عنوان شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی شیائومی دارای 4 دوربین 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل است. این محصول از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده کرده و وزن آن 201 گرم در نظر گرفته می‌شود.

گوشی میان رده شیائومی با مدل ردمی نوت 12 پرو-کاماپرس

گوشی میان رده پوکو با مدل M6 پرو

این گوشی میان رده با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 10 تا 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی پوکو دارای سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. این محصول دارای سه دوربین 64، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو بوده و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز عنوان می‌شود.

این گوشی میان رده پوکو از شبکه اینترنت 4G استفاده کرده و قابلیت شارژ سریع 67 واتی دارد. این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت داشته و محصولی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید که می‌توان آن را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای دیدن فیلم در نظر داشت.

گوشی میان رده پوکو با مدل M6 پرو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الو موبایلسامسونگشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز