بهترین گوشی شیائومی با قیمت 10 میلیون در بازار

لست سکند

با ورود گوشی شیائومی به ایران، کمتر کسی گمان می‌کرد که این محصول در مدت زمان کم، بتواند چنین محبوبیتی کسب کند. اما اکنون می‌توان گوشی شیائومی را در زمره گوشی‌های میان رده اقتصادی در نظر گرفت که توانسته در بازار رقابتی موجود، جایگاه خود را به خوبی پیدا کند. این گوشی با قیمت پایین‌تر نسبت به گوشی‌های­ سامسونگ و اپل، از لحاظ امکانات می‌تواند به رقابت با این گوشی‌ها بپردازد؛ به همین خاطر شاهد استقبال زیادی از گوشی شیائومی هستیم.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش­‌ترین گوشی‌های شیائومی موجود در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 در زمان تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. این محصول با گذشت تقریبا دو سال از رونمایی، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در ماه پایانیِ سال 1402 به حساب می‌آید. گوشی شیائومی ردمی نوت 11 دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی دارد. این محصول دارای حافظه داخلی 128 و رم 6 گیگابایتی است. از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی شیائومی ردمی نوت 11، امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپری در نظر گرفته می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 -کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی Redmi Note 11S

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس را می‌توان با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان تهیه کرد. این محصول با دوربین‌های 4 گانه عرضه شده و امکان استفاده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی شیائومی 179 گرم وزن داشته و صفحه نمایش 6.43 اینچی دارد. حافظه داخلی این محصول 128 و رم آن 8 گیگابایت است. این گوشی همانند بیشتر گوشی‌های شیائومی، ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر را در اختیار کاربران قرار داده و امکان شارژ فوق سریع را فراهم می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11S-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان در سه رنگ آبی، سبز و مشکی در بازار موجود است. ویژگی بارز این محصول، حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایتی آن است و فضای ذخیره‌سازی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با 176 گرم وزن، طراحی سبکی دارد. گوشی ردمی نوت 12 اس از کیفیت دوربین جلوی 108 و دوربین پشت 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و با ظرفیت 5000 میلی آمپری باتری ارائه می‌شود که قابلیت شارژ سریع نیز دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی شیائومی ردمی نوت 12، با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی دو سیم کارته، با سیستم عامل اندروید 13 ارائه می‌‎شود. چهار رنگ منحصر به فرد سبز، آبی، خاکستری و طلایی نمای ظاهری این محصول را منحصر به فرد می‌کند. گوشی شیائومی ردمی نوت 12 با حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایتی، دغدغه فضای ذخیره‏‌سازی کاربران را به حداقل ممکن می‌رساند. این محصول با 3 دوربین در اختیار کاربران قرار گرفته که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسلی و لنزهای دیگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو را ­می‌توان با قیمت حدودی 10 تا 12 میلیون تومان خریداری کرد. حافظه داخلی این محصول 256 و رم آن 8 گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی، از حسگر واید ۱۰۸، اولتراواید ۸، ماکرو ۲ و عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و می‌تواند همراه خوبی برای ثبت لحظات کاربران باشد. این گوشی با ظرفیت 5000 میلی آمپری، قابلیت نگهداری شارژ بیشتر از یک روز برای استفاده روزمره و وبگردی را دارد و  با شارژر 67 واتی، زیر یک ساعت کامل شارژ می‌شود. گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو با بهره‌مندی از پردازند‌ه‌ای قوی، امکان اجرای بازی‌های سنگین را دارد و به کاربران اهل بازی توصیه می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی لندشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین گوشی شیائومی با قیمت 10 میلیون در بازار

  1. محسن حسین زاده پیشوری گفته:

    سلام خدمت دوستان ‌عزیز
    من حدودا ۴ ماه میشه ردمی نوت12s خریدم واقعا ازش راضیم از همه لحاظ یع گوشیه معقول و خوبیه توسیعه میکنم اگه قصد خرید گوشی دارید 12s گزینه خوبیه .باتشکر امیدوارم سال 1403 ساله خفنی برای تمام مردم عزیز ایران باشه سال نو مبارک ❤️🫶🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز