شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام-کاماپرس
لست سکند

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی قبل از هر چیز به چک صیادی و ضمانتی در حدود 30 میلیون تومان نیاز است. این گوشی که جزو گوشی‌های محبوب سامسونگ به حساب می‌آید ساخت ویتنام بوده و محصولی مناسب برای تمام افراد با سلایق مختلف به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 FE را با جست و جو در سایت دیجی پی معرفی می‌کند.

قیمت گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام

این گوشی سامسونگ در زمان تهیه این گزارش با قیمت 24 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ S23 FE بهترین گزینه گرفتن وام 20 میلیون تومانی دیجی پی است. برای بازپرداخت این وام می‌توان از مدت زمان 12 یا 9 ماهه کمک گرفت. در صورتی که گزینه 12 ماهه را انتخاب کنید. مبلغ هر قسط در حدود 1 میلیون و 881 هزار تومان محاسبه می‌شود و هزینه خدمات و زیرساخت 2 میلیون و 142 هزار تومان است.

در اقساط 9 ماهه خرید این گوشی سامسونگ با هزینه خدمات و زیرساخت 1 میلیون و 638 هزار تومانی امکان پذیر بوده و مبلغ هر قسط در حدود 2 میلیون و 440 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مبلغ ضمانت در نظر گرفته شده برای هر دو نوع قسط بندی، 30 میلیون تومان است.

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های گوشی سامسونگ S23 FE

این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول با سه دوربین 50، 12 و 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی در جلو در خدمت کاربران قرار می‌گیرد. شبکه اینترنت مورد استفاده در این محصول نیز 5G است.

این گوشی سامسونگ قابلیت شارژ سریع 25 واتی داشته و امکان استفاده از شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول داشتن گواهینامه IP68 است که آن را به عنوان محصولی نسبتا مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک معرفی می‌کند.

این گوشی هشت هسته‌ای، از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده کرده و از سیستم عامل اندروید 13 کمک می‌گیرد. وزن این گوشی 209 گرم بوده و رزولوشن صفحه نمایش آن 2340 در 1080 است.

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام-کاماپرس

نظرات کاربران در مورد گوشی سامسونگ S23 FE

اغلب کاربران از این گوشی راضی بوده و آن را به عنوان محصولی با پردازنده مناسب و دوربینی قوی معرفی کرده‌اند. استفاده از این گوشی سامسونگ برای گیم توسط کاربران مورد تایید قرار گرفته و کیفیت زوم دوربین آن بسیار بالا عنوان شده است. البته طبق نظر برخی از کاربران راه اندازی این گوشی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد.

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام-کاماپرس

برخی دیگر از کاربران متریال به کار رفته در این محصول را بسیار عالی دانسته و صفحه نمایش آن را با کیفیتی خوب ارزیابی کرده‌اند. استفاده از این محصول برای افرادی که در فضای مجازی گردش زیادی داشته و از اینستاگرام، گوگل و به طور کلی دوربین فیلمبرداری زیاد استفاده می‌کنند، توصیه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وامایزی پیبالوندیجی پیدیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز