رقص تماشایی جت جنگنده اف 22 در آسمان (ویدیو)

هوانوردی، هواپیما و به ویژه مانورهایی که جنگنده ها در آسمان انجام می دهند موضوع بسیار جالبی است که طرفداران خاص خودش را دارد. برخی از این مانورها ممکن است قوانین فیزیک را به چالش بکشند و یا بر روی کاغذ انجام آن ها غیرممکن به نظر برسد، با این حال جنگنده های پیشرفته امروزی به لطف برخورداری از ویژگی هایی مانند جهت دهی رانش و ابرمانورپذیری قادرند چنین مانورهای پیچیده ای را انجام بدهند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که اجرای مانور دیدنی و حیرت آور فلت اسپین توسط جنگنده اف 22 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 22 رپتور یکی از گران ترین، توانمند ترین و پیشرفته ترین جنگنده هایی است که تاکنون روی خط تولید رفته است. این جنگنده نخستین هواپیمای عملیاتی با قابلیت پرواز ابرپیمایشی است و توانایی مانور بالایی دارد. اف 22 از موتور دوگانه توربوفن پرت اند ویتنی اف 119 بهره می برد که نیروی رانشی برابر با 156 کیلونیوتن تولید می کند. تخمین زده می شود حداکثر سرعت اف 22، در حالت قدرت نظامی برابر با 1.83 و در حالت پس سوز برابر با 2 ماخ باشد.

جنگنده اف 22 می تواند سلاح های هوا به سطح و بمب هایی با قطر کم را حمل کند ولی امکان تنظیم سلاح هایی که با لیزر هدایت می شوند برای این جنگنده وجود ندارد. طراحی این جنگنده به گونه ای است که شناسایی و رهگیری آن توسط رادار را بسیار دشوار می کند و با هدف کاهش سطح مقطع راداری، شکل بدنه آن تغییر یافته است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رقص تماشایی جت جنگنده اف 22 در آسمان (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز