پرواز بمب افکن غول پیکر آمریکایی بر فراز استادیوم ورزشی (ویدیو)

لست سکند

نمایش های هوایی که در کشورهای مختلف در مناسب هایی مانند سالروز رخدادهای ملی و جشن ها برگزار می شوند طرفداران زیادی دارند و عده زیادی از مردم برای دیدن آن لحظه شماری می کنند. علاوه بر این، در چنین نمایش هایی خلبان ها نیز این فرصت را پیدا می کنند تا مهارت های پروازی خودشان را به نمایش بگذارند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نمایش هایی هوایی با شرکت هلی کوپترهای بلک هاوک، جنگنده های اف 22 رپتور و بمب افکن پنهانکار بی 52 را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی 2 اسپریت یک بمب افکن رادارگریز و چند منظوره است که توانایی حمل و پرتاب جنگ افزارای هسته ای و متعارف را دارد. این بمب افکن با یک بار سوخت گیری مسافتی بیش از 11 هزار کیلومتر را می پیماید و چنانچه سوخت گیری هوایی انجام بدهد می تواند به هر نقطه ای از جهان دسترسی داشته باشد. همچنین این بمب افکن گران ترین و پیشرفته ترین بمب افکنی است که تاکنون ساخته شده است و آن طور که اعلام شده است هزینه ساخت هر فروند از آن در سال 1997 بالغ بر 737 میلیون دلار بوده است.

راز آسمان پایتخت

از دیگر ویژگی های بی 52 می توان به این موارد اشاره کرد که بدنه آن از مواد خاصی ساخته شده است که امواج رادار را جذب می کند و دود حاصل از سوختن بنزین قبل از این که خارج شود به طور کامل سرد می شود تا رادارهای حراراتی نتوانند آن را ردیابی کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “پرواز بمب افکن غول پیکر آمریکایی بر فراز استادیوم ورزشی (ویدیو)

  1. بهزاد گفته:

    این یکی از نشانه های جنگ جهانی به شمار میره قدرت نمایی کشورهای غرب و شرق برای همدیگر

    • احسان گفته:

      نه بابافکرنمی کنی حاجی اغراق میکنی سامانه های ماتاخودشون روپیداکنن که رواین هواپیماهاقفل کنن که باموشک بزنن این هواپیماهابلایی سرسامانه هایه مامیارن که جزآهن پاره چیزی ازشون باقی نمی مونه.

  2. سیدکاظم همت یار گفته:

    باسلام یادم میاد درآلمان همین نمایش باعث حادثه فراموش نشدنی است باعث جان باختن دهها بی گناه تماشاچی بلیراین نمایش اتفاقهای زیادی درپیش دارد افسوس که مردم عبرت نمی‌گیرند خود باعث نابودی خود می‌شوند افسوس

  3. خلیل قاسمی گفته:

    ما هیچ وقت از هواپیما نمی‌ترسیم
    و همه آنها را مثل پهباد آمریکایی
    از آسمان پایین خواهیم کشید وووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز