لحظه نفس گیر به آب انداختن کشتی های پهن پیکر (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشتی سازی یکی از قدیمی ترین صنایعی که انسان ها از هزاران سال پیش آن را آغاز کرده اند و امروزه نیز این صنعت نقشی مهم در توسعه صنعتی و اقتصادی هر کشوری ایفا می کند. در حال حاضر، چین، کره جنوبی و ژاپن بیشترین سفارش کشتی سازی در دنیا را دریافت می کنند و به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند. در ادامه ویدیویی بسیار جالب تماشا می کنید که لحظه به آب انداختن کشتی های غول پیکر را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کشتی سازی نقش بسیار مهمی در توسعه صنایع و همچنین اقتصاد هر کشوری ایفا می کند و زمینه ای برای رشد و توسعه دیگر صنایع محسوب می شود. کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی رشد صنعتی خود را بر اساس کشتی سازی بنا نهاده اند و از آغاز دوره صنعتی خود در دهه های 50 و 60 میلادی از آن به بهترین نحو استفاده و زنجیره بسیاری از صنایع خود را فعال کرده اند.

امروزه ژاپن و کره جنوبی در زمره پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می آیند و با این که توانسته اند طی سالیان اخیر در صنایع مختلفی مانند نساجی، خودروسازی و الکترونیک پیشرفت های چشمگیری بکنند ولی هیچگاه صنعت کشتی سازی را کنار نگذاشته و همواره تلاش کرده اند برتری خودشان را در این صنعت حفظ نمایند.

راز آسمان پایتخت

امروزه در دنیا صنعت کشتی سازی یکی از صنایع مادر قلمداد می شود و هرگونه پیشرفت و توسعه در این صنعت می تواند صنایع دیگری مانند فولاد و ساخت تجهیزات و ماشین آلات را فعال کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لحظه نفس گیر به آب انداختن کشتی های پهن پیکر (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز